Vi oldtimers

Tror forumet var några månader gammalt blott, när jag reggade första gången. Efter kraschen var jag emellertid lite slö med att regga...

Glömmer aldrig första sporthoj-festen i Gbg, vilken arrangerades av Rejvtransarn. Han käftade med allt och alla, nästan så man saknar den gamle gynnar'n. :)

Vidare var festerna, i lite mindre omfång, i Herrljunga och Borås med Jiwe, Valmers, Gubbstrutt, LasseB, Chrille, PeNo, Ankan, Jenny etc, etc tämligen trevliga. För att inte tala om sammankomsterna i Lund, med Gubb-Micke, Åsa, Metallis m fl.

Saknas gör f ö Chrille och Jalle på forumet, även om de gjort återspel lite då och då.

Saknas gör f ö en båge, är det dags för come-back i sommar? :gnissla

Man minns ju mavve när han skulle sparka ner allt och alla, det var tider det.

Sporthojs Oldtimers?
[YOUTUBE-ID]q8Ppa59uA3s[/YOUTUBE-ID]

+1 :)

Det var innan sporthoj besudlades av rid- och sminksnack.

Kommer ni ihåg erotikforumet? Var nog öppet en månad eller så... :D

En annan glömd härlig klassiker, va ju outlaw delen.. Visserligen dök den väl upp runt -05? men höll inte så länge den heller :D

1:a SH va en kopia av Poatoes forum, visst var det roligare på den tiden men så är det ju med allt som är nytt.

SH blir inte bättre än vad medlemmarna själva gör det till :)

Oj,nu känner jag mig gammal :gårruntmedkäppenochhyttarmednävenåtungdommarna

Vad hände med börshajen som skulle köra en runda på hojen naken ifall inte nån aktie steg si eller så mycket? Pricer tror jag företaget hette.

Vad hände med börshajen som skulle köra en runda på hojen naken ifall inte nån aktie steg si eller så mycket? Pricer tror jag företaget hette.
Du menar peuter.

Vart är Mike the bike då? Han som skulle köra råcky 1000 för att den klassen var mest lik MotoGP. Att han var nybörjare var inget problem; han hade varit duktig i golf så att slå sig in i MotoGP skulle bli en baggis.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon