Vi oldtimers

Vad hände med den fantastiska trimmade V-maxen som skulle köra åttor runt alla på bana?

Många frågor
 
Du menar peuter.

Vart är Mike the bike då? Han som skulle köra råcky 1000 för att den klassen var mest lik MotoGP. Att han var nybörjare var inget problem; han hade varit duktig i golf så att slå sig in i MotoGP skulle bli en baggis.

Fan, det minns ju jag, Aktien hette något med pricer, compricer?
Jag vet inte om någon annan köpte eller hur det var.

Jag minns också golfaren som med ren tävlingsinstinkt och vinnarskalle skulle dominera Rookie efter ett tag.

Gurra med vinkelsnurra som skulle visa att hans trimmade v-max var den ultimata tävlingshojen stog ju på sig länge, men tvingades väl rega om sig under annat namn eller försvinna då det ställdes krav på bevis.
 
Fan, det minns ju jag, Aktien hette något med pricer, compricer?
Jag vet inte om någon annan köpte eller hur det var.

Jag minns också golfaren som med ren tävlingsinstinkt och vinnarskalle skulle dominera Rookie efter ett tag.

Gurra med vinkelsnurra som skulle visa att hans trimmade v-max var den ultimata tävlingshojen stog ju på sig länge, men tvingades väl rega om sig under annat namn eller försvinna då det ställdes krav på bevis.

Pricer heter det. Digitala trådlösa prisetiketter för märkning av varors priser. Det har inte slagit riktigt, är väl en för stor investering för butiken. Underlättar vid prisändringar då man slipper byta alla etiketter i butiken men det finns nackdelar också. Prisuppdatering sker från en server istället.
 
Pricer heter det. Digitala trådlösa prisetiketter för märkning av varors priser. Det har inte slagit riktigt, är väl en för stor investering för butiken. Underlättar vid prisändringar då man slipper byta alla etiketter i butiken men det finns nackdelar också. Prisuppdatering sker från en server istället.

Rfid?

Kostar en krona stycket så är oekonomiskt för vissa affärer, tekninkkedjor gillar dom dock.

Men åter till Topic:

Var glada förhelfete, ni fick iaf bli gamla :blah
 
Rfid?

Kostar en krona stycket så är oekonomiskt för vissa affärer, tekninkkedjor gillar dom dock.

Men åter till Topic:

Var glada förhelfete, ni fick iaf bli gamla :blah

Näe, rfid är det nog knappast, det är ju en passiv teknik för identifiering, dom har det på min lokala ICA, förmodligen är det någon LPD lösning på 440MHz ungefär...

Jag har noterat att dom rätt ofta är blanka och således har bommat en uppdatering.
 
Jag har dessvärre alltid varit här. Sen innan det ens fanns!

Du är en inventarie, så du räknas inte! :gubbe
Edit: Dessutom lurade du på mig en Volvo 240 med mossa på taket. Diskvalificerad! :moppe

Har man tvåsiffrigt medlemsnummer eller högre skall man passa sig jääävligt noga.

Fan också.

Glömmer aldrig första sporthoj-festen i Gbg, vilken arrangerades av Rejvtransarn. Han käftade med allt och alla, nästan så man saknar den gamle gynnar'n. :)

Haha, den va fin den. Kommer inte ihåg så mycket annat än att det var förbaskat svårt att hitta till den festen. :banana
 
Vad hände med den fantastiska trimmade V-maxen som skulle köra åttor runt alla på bana?

Många frågor

Gurra med vinkelsnurra som skulle visa att hans trimmade v-max var den ultimata tävlingshojen stog ju på sig länge, men tvingades väl rega om sig under annat namn eller försvinna då det ställdes krav på bevis.

Nej, nu blandar ni ihop.

V-max var iof den optimala gathojen alla kategorier :rolleyes:, men för bana så kom han fram till att den bästa hojen måste vara Suzuki Hayabusa för den var ju snabbast och hade (på den tiden) högst effekt och mest kubik. Med denna skulle han köra ifrån Oscar på hans racer, den var ju bara 250 kubik mot busans 1300... vikten torde ju inte spela någon större roll eller så... :D

Finns en lång tråd om detta länkat från gamla-trådar tråden. :banana
 
No.1 hade roliga berättelser för länge sen. Undrar vad som hände med honom.
 
I tidernas begynnelse använde man funktionen för disskussionsgrupper i outlook, har bestämt för mig där fans en med inrikting hojar i sverige, eller har jag fantiserat ihop allt.:va
 
Undrar varför denna tråd ligger i dumpforumet? Jag blev så SCHEEEUUUKT besviken på Swedies databasmisshandel när allt fantastiskt bra material som fanns på SH bara försvann att det tog flera månader innan jag förmådde mig att regga mig igen. Därav nuvarande #1793...
Fan för dig Swedie! :mad: Men du har gjort mycket bra också! :krama
 
Undrar varför denna tråd ligger i dumpforumet? Jag blev så SCHEEEUUUKT besviken på Swedies databasmisshandel när allt fantastiskt bra material som fanns på SH bara försvann att det tog flera månader innan jag förmådde mig att regga mig igen. Därav nuvarande #1793...
Fan för dig Swedie! :mad: Men du har gjort mycket bra också! :krama

Äh, han visste inte bättre - inte mycket mer än en fjortis då det begav sig (jävligt ung i alla fall :mattias ) :D

Ja, det var några år sedan BC1 och BC2. Innan Sporthoj, så hängde man ju mest på de svenska och engelska Yahoo-forumen för supermoto och tjötade apex, slidepuckar och fransk grammatik.

En del krogbesök var det också och festen i Sthlm december -03 har jag väldigt vaga minnen av...
 
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

Back
Top