Tony Tiger
On The Run
granted79 skrev:JAG VILL BARA BE OM YRSÄKT FÖR MITT INLÄGG..... MENADE ABSOLUT INTE SÅ SOM DET LÄT.... JAG E VERKLIGEN LEDSEN!!!! KRYA PÅ DIG.... O FÖRLÅT ÄN EN GÅNG!!!!![]()
Du är benådad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
granted79 skrev:JAG VILL BARA BE OM YRSÄKT FÖR MITT INLÄGG..... MENADE ABSOLUT INTE SÅ SOM DET LÄT.... JAG E VERKLIGEN LEDSEN!!!! KRYA PÅ DIG.... O FÖRLÅT ÄN EN GÅNG!!!!![]()
tack så mkt....Tony Tiger skrev:Du är benådad![]()
En fråga bara... Första sommarn med båge, å du har en gixxer1K...granted79 skrev:tack så mkt....![]()
hoppas vi kommer ses i sommar så att vi kan ha det grymt kul med hojarna .... detta e min första sommar med båge så jag hoppas att man kan få köra med er som brukar träffas på lördagarna kl12 på g.platsen.....VILL OCKSÅ SÄGA ATT DET E GRYMMA GUBBAR O TJEJER SOM ÄR HÄR O SNACKAR!!! TACK FÖR FÖRSTÅENDET!!![]()
hållundan skrev:En fråga bara... Första sommarn med båge, å du har en gixxer1K...
Den e inte dum du...

granted79 skrev:det var fel val av ikon.... menade inte så..... verkligen ledsen om alla uppfattade det fel....jag ber VERKLIGEN OM URSÄKT!!!! var själv nära o lägga mig ner häromdan så jag menade absolut inget illa men jag kan förstå er om ni blev arga.... vet inte vad mer jag ska säga förutom att hoppas att killen kommer o krya på sig så fort som möjligt!!!![]()
tack gubbar... får man komma på ördagarna o köra med er eller.... tänkte ställa på hojen nu på fredag o köra lite om det blir gött väder? ärligt jag har faktiskt mått som e häströv hela tiden nu!! tack tack tack....Thundercat skrev:Du är förlåten.![]()
ok,alla kan ta fel ibland,även jag...granted79 skrev:det var absolut inte så jag menade trodde det var en kompis bara för han brukar ramla ofta!!!
menade absolut inget illa med det... hoppas han blir bättre fort!!! verkligen ledsen!!![]()

Skorpan skrev:ok,alla kan ta fel ibland,även jag...
tyvärr så uppfattar man saker fel ibland pga att vissa här på forumet skriver konstiga inlägg och är skitstövlar
du hade stake nog och be om ursäkt och det tyckte jag var starkt gjort![]()
vi glömmer det här nu![]()
hållundan skrev:Tråden handlade ju faktiskt om väder...
Detta är INTE dumt...
![]()

Fan va rätt...DumDum skrev:Yiehaaaa.![]()
Här ska åkas, ringdingdingdingdning.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |