Vi BehÖver Ha Ett MÖte Snarast

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
några förslag? nästa vecka kanske.. skriv förslag så försöker vi få så många som möjligt att komma... men det böra vara snart...

tisdag eller onsdag funkar för mig, om det inte är för sent på onsdag, man måste hinna med lite bärs med jobbet åså.

kan nästa vecka vara ett alternativ eller? så man inte är 2 dagar före bara (eller rainy :D )

före turen blir nog svårt då folk jobbar.. turen är ju kl 18,00 så då måste mötet vara runt 16,00

Är nästa vecka nu i veckan?
Jobbar till 16:00 men till 18:00 kan jag hinna, det blir väl ändå regn så det inte går att åka hoj :(

nä nästa vecka är om ca tre veckor men förra veckan är ju inte förens i morgon så om vi tar det om tre månader så blir det ju faktiskt bra nästa onsdag... eller vad tycks

Blom bestämmer en kväll i veckan och de som kan komma ser till att göra det... busenkelt :fakta

Skulle det vara så illa att ingen kan så får vi väl ändra men det ska nog gå att lösa. Svårt att hitta datum/tid som passar alla. För min del så funkar alla kvällar så vitt jag vet.

Ska vi ta det på onsdag så tycker jag att vi ska ta det efter åkningen.

Då kommer jag på Torsdag.Hoppar Onsdagskörningen.

blom skrev:
då tar vi torsdag kväll kl 18,00 på hamncafet
Då blir det tyvärr utan mig... Jag har styrelsemöte med min bostadsförening.
Kyckling för min talan om det skulle bli omröstning eller så.

Torsdag funkar ej. Vad var det för fel på onsdag, antingen efter eller i stället för körningen, beroende på väder :confused: ??

jag snackar om torsdag nästa vecka :fakta när man drar ihop ett möte på tre dagar så blir det alltid ett jävla liv om kortvarsell... nästa torsdag 07/17-03

blom skrev:
jag snackar om torsdag nästa vecka :fakta när man drar ihop ett möte på tre dagar så blir det alltid ett jävla liv om kortvarsell... nästa torsdag 07/17-03

då funkar det säkert bättre för mig

blom skrev:

Bravo Blomman, du lär dig...

Tyvät kan jag inte komma då. Kommer förmodligen sitta i en kanot någonstans i värmland då. Ska paddla Klarälven med kärleken. :kär

*/ ?>
Back