Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ouch, det gick bra med dig hoppas jag ?
Den där hojen skall det nog gå att bygga något trevligt av![]()
det är en -95a har redan lite bilder...började skruva lite med en han får någon vecka sedan o det går fort fort!Vilken årsmodell är det på VFR:en ?
Har den enkelsving ?
I sådanna fall kan jag rekomendera att införskaffa en blingbling bilfälg för t.ex. 1000-2000 kr (man behöver ju bara en till hojen så man kommer billigt undan).
Sen en smäkrare bakdel på kuppen och du har ett snyggt bygge.
På http://www.s-racing.se/ finns det en del olika modeller. Men ja vet inte om någon av de passar rakt av på en VFR750. Kanske dags att bygga något eget istället?var hittar man magkåport som skulle passa då?![]()
På http://www.s-racing.se/ finns det en del olika modeller. Men ja vet inte om någon av de passar rakt av på en VFR750. Kanske dags att bygga något eget istället?
ingen där som passar...man kanske ska försöka hitta en universal från utelandet![]()
vänster sida var inte så fin...helt sprucken o fattades plastbitar :-(Kan du inte (åter-)använda originalkåpan? Den ser inte så trashad ut på bilden men det är den kanske?
Kul bygge iaf!Ska hålla utkik här framöver!
Men du har väl plast från övriga delar av den kraschade kåpan? Då är det "bara" att pussla lite med bitar från den och sedan plastsvetsa lite.vänster sida var inte så fin...helt sprucken o fattades plastbitar :-(
jodå..r6 baken sitter på nu.. jag struntade i svetsen...bygdeihop den på annat visOj Invalido, skoj att se att du är på bättringsväg både med återhämtningen samt bygget. Ska bli intressant att följa bygget samt att få se en glimt fram mot sommaren då !
Hur gick det med R6 svansen? Gick den så lätt på? svetsa osv?
Är verkligen inte hemma i det här forumet men hade vart skoj att skaffa lite baskunskaper för att själv börja mecka så fort som möjligt![]()
Men du har väl plast från övriga delar av den kraschade kåpan? Då är det "bara" att pussla lite med bitar från den och sedan plastsvetsa lite.![]()
jo lite...den drar till höger när jag svänger vänsterVET du att den inte är ramsné?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |