superpeppe
The one and only
--------------------------------------------------------------------------------
Körde med min ktm 620 sc -00 så hörde jag att den började knacka i motorn. En polare hörde på den o sa att de troligtvis är ramlagerna som har gått.
Tog ut oljan ur motorn och magnetpluggen var som en igelkott.
Detta blir 3de gången vevstake och ramlager byts på 3år. föregående ägare har gjort de(har kvitton)
Blir fan så sur när man har köpt nått o sen ser man det rasa isär framför sig.
Har snackat med nygrens i ronneby, de skulle ta runt 5000kr och ca. 5 veckors jobb för det.
Ingen som känner igen detta och kan komma med en hjälpande hand eller råd hur jag ska gå till väga?
Mvh
Körde med min ktm 620 sc -00 så hörde jag att den började knacka i motorn. En polare hörde på den o sa att de troligtvis är ramlagerna som har gått.
Tog ut oljan ur motorn och magnetpluggen var som en igelkott.
Detta blir 3de gången vevstake och ramlager byts på 3år. föregående ägare har gjort de(har kvitton)
Blir fan så sur när man har köpt nått o sen ser man det rasa isär framför sig.
Har snackat med nygrens i ronneby, de skulle ta runt 5000kr och ca. 5 veckors jobb för det.
Ingen som känner igen detta och kan komma med en hjälpande hand eller råd hur jag ska gå till väga?
Mvh