dickzzz
Ny medlem
@@@@@
@@@@@
@@@@@
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det behövs inte.dickzzz skrev:2173890bör man bygga om vevhusventilation på en gsxr 600 02a om man ska göra 12or????
dickzzz skrev:2174855Är Kawan bättre än suzukin att stunta med?
Båda hojarna har sina för och nackdelar. Jag tycker att kawan är en bättre stunthoj. Jag hadde mycket problem med ramen på suzukin, fick svetsa ganska ofta.dickzzz skrev:2174304Tack för svaret.Du som har kört stunt med gsxr 600är det en bra hoj att köra stunt med?
![]()
Chii skrev:2176576men grabbar hur moddar ni pickupen då ni stuntarflyttar ni hela längre bak eller någon sorts adapter, Nyfiken
Precis som Bruno skriver, och och modiferar oljetråget så att det blir likadant på bak som fram. Och kör på 5, 5.5 l olja.Chii skrev:2176576men grabbar hur moddar ni pickupen då ni stuntarflyttar ni hela längre bak eller någon sorts adapter, Nyfiken
Du verkar ha mycket frågor du...dickzzz skrev:2183879Vad bör man göra med en 636a då?
sleepy6 skrev:2185688Du verkar ha mycket frågor du...
Men det är klart det är så man lär sig...
Dick är grym på wheelies... hehe
cool_jocke skrev:2186643å du verkar jävligt skrivkåt...![]()
sleepy6 skrev:2189094![]()
Du kanske också borde fråga dom som kan...
![]()
Bobbo77 skrev:2190327
Sparka ut din häxa till kärring och kom och öva lite mer med oss istället!!![]()
sleepy6 skrev:2189094![]()
Du kanske också borde fråga dom som kan...
![]()
Nej det vet jag inte, fast dom gör det med känsla då. Och dom får det att se snyggt ut... Fast du kan helt klart, bara det att det saknas något. Men det kan vara det att du inte får med det på film bara...cool_jocke skrev:2190413vad kan andra som inte jag kan![]()
sleepy6 skrev:2190877Nej det vet jag inte, fast dom gör det med känsla då. Och dom får det att se snyggt ut... Fast du kan helt klart, bara det att det saknas något. Men det kan vara det att du inte får med det på film bara...![]()
Nickl@s skrev:2190402Var brukar ni träna någonstans? finns det något bra ställe i Älmestad?
// Nicklas
Jo men jag menade inte att vara taskig... Du är helt klart bättre än mig!cool_jocke skrev:2191180oouuuttcchh![]()
Varför inte rekommendera flygfältet i Borås? Där får vi ju köra om vi håller blickarna uppåt mot (flyg)planen...Bobbo77 skrev:2192178Nja, i Älmestad har vi bara gödsel tunnor och kor...
Men vi brukar hålla till på en liten industri plätt i Ulricehamn.
Det duger till slow stunts men thats it typ, det går väl åka lite annat med om man gillar vägar som lutar lite..
Själv då? Har du något nice område att rekomendera?
På 636-a måste man bygga om vevhusventilation.dickzzz skrev:2183879Vad bör man göra med en 636a då?
sleepy6 skrev:2192513Jo men jag menade inte att vara taskig... Du är helt klart bättre än mig!
Jah menar du är riktigt duktig.. Fast det ser lite ryckigt ut. Men självklart du kan lära mig mycket. Hehe även Dickzzz kan göra det...
Fast jag tycker nog att du ska ta på dig hjälm och skyddskläder... Buse.
Varför inte rekommendera flygfältet i Borås? Där får vi ju köra om vi håller blickarna uppåt mot (flyg)planen...
PB skrev:2195969På 636-a måste man bygga om vevhusventilation.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |