Vevhusventilation

dickzzz skrev:
2174304 Tack för svaret.Du som har kört stunt med gsxr 600 :) är det en bra hoj att köra stunt med? :va
Båda hojarna har sina för och nackdelar. Jag tycker att kawan är en bättre stunthoj. Jag hadde mycket problem med ramen på suzukin, fick svetsa ganska ofta.

men grabbar hur moddar ni pickupen då ni stuntar :va flyttar ni hela längre bak eller någon sorts adapter, Nyfiken

Chii skrev:
2176576 men grabbar hur moddar ni pickupen då ni stuntar :va flyttar ni hela längre bak eller någon sorts adapter, Nyfiken

bygg ett rakt rör som går bakåt och sluter ca 10 mm från tråget.

Chii skrev:
2176576 men grabbar hur moddar ni pickupen då ni stuntar :va flyttar ni hela längre bak eller någon sorts adapter, Nyfiken
Precis som Bruno skriver, och och modiferar oljetråget så att det blir likadant på bak som fram. Och kör på 5, 5.5 l olja.

Vi som kan!!

Vi som kan, var det dig själv inräknat tro?! :jisses
Sparka ut din häxa till kärring och kom och öva lite mer med oss istället!! :yoparty

sleepy6 skrev:
2189094 :fatta!
Du kanske också borde fråga dom som kan...
:arsele

Bobbo77 skrev:
2190327
Sparka ut din häxa till kärring och kom och öva lite mer med oss istället!! :yoparty

Var brukar ni träna någonstans? finns det något bra ställe i Älmestad?

// Nicklas

cool_jocke skrev:
2190413 vad kan andra som inte jag kan :rofl
Nej det vet jag inte, fast dom gör det med känsla då. Och dom får det att se snyggt ut... Fast du kan helt klart, bara det att det saknas något. Men det kan vara det att du inte får med det på film bara... :tungan

Last edited:
sleepy6 skrev:
2190877 Nej det vet jag inte, fast dom gör det med känsla då. Och dom får det att se snyggt ut... Fast du kan helt klart, bara det att det saknas något. Men det kan vara det att du inte får med det på film bara... :tungan

oouuuttcchh :död

Träning

Nja, i Älmestad har vi bara gödsel tunnor och kor...
Men vi brukar hålla till på en liten industri plätt i Ulricehamn.
Det duger till slow stunts men thats it typ, det går väl åka lite annat med om man gillar vägar som lutar lite..
Själv då? Har du något nice område att rekomendera?

Nickl@s skrev:
2190402 Var brukar ni träna någonstans? finns det något bra ställe i Älmestad?

// Nicklas

cool_jocke skrev:
2191180 oouuuttcchh :död
Jo men jag menade inte att vara taskig... Du är helt klart bättre än mig!
Jah menar du är riktigt duktig.. Fast det ser lite ryckigt ut. Men självklart du kan lära mig mycket. Hehe även Dickzzz kan göra det...

Fast jag tycker nog att du ska ta på dig hjälm och skyddskläder... Buse. :lol

Bobbo77 skrev:
2192178 Nja, i Älmestad har vi bara gödsel tunnor och kor...
Men vi brukar hålla till på en liten industri plätt i Ulricehamn.
Det duger till slow stunts men thats it typ, det går väl åka lite annat med om man gillar vägar som lutar lite..
Själv då? Har du något nice område att rekomendera?
Varför inte rekommendera flygfältet i Borås? Där får vi ju köra om vi håller blickarna uppåt mot (flyg)planen...

sleepy6 skrev:
2192513 Jo men jag menade inte att vara taskig... Du är helt klart bättre än mig!
Jah menar du är riktigt duktig.. Fast det ser lite ryckigt ut. Men självklart du kan lära mig mycket. Hehe även Dickzzz kan göra det...

Fast jag tycker nog att du ska ta på dig hjälm och skyddskläder... Buse. :lol

Varför inte rekommendera flygfältet i Borås? Där får vi ju köra om vi håller blickarna uppåt mot (flyg)planen...

haha jag tyckte i efterhand att det var en jävligt fet kommentar... :hihi

PB skrev:
2195969 På 636-a måste man bygga om vevhusventilation.

Hallå PB! Har en 636:a-03 som bluddrar/går orent efter långsamma wheelies, hur har du fixat vevhusventilationen, är det en hel vetenskap? Min går till sig efter lite urgasning men man blir ju lite orolig att den tar onödigt stryk :va

Kör med ca 5 liter olja.

Fixade styrkronan efter din beskrivning, blev perfekt :)

Mvh ante

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...