Vetlanda

tja sulan!!
ska du ut å hissa imorgon... då ska jag stå med en öl i näven när ni åker förbi hehe :D

Shit centrum är avstängt och barrikaderat av gamla tanter. Åker till Statoil istället om de inte släppr på trafik vid 13:00

aci skrev:
Shit centrum är avstängt och barrikaderat av gamla tanter. Åker till Statoil istället om de inte släppr på trafik vid 13:00

skulle följa med tänkte jag men regnade nåt vansinnnigt som vanligt

RSV_Ante skrev:
Händer det nått i Vetlanda???? eller har allt stannat av?

Jag lekte slut på det sista bakdäcket, för i år, i helgen, så här är det slutåkt :huvet
Måste byta kolvringar tills nästa år(blårök), kul...
Bara att börja! :tomten

Avställt.....

Så är säsongen över för denna gången, ställde av igår... Redan sugen på nästa, om ändå våren vore här....

Tjahapp...

Då var det 300kr för regskylt :-) Kört 750 mil med sporthoj i sommar med liten skylt men inte ens 10 mil hinner man köra på motard innan dom tar en.

Detta förklarar bara skillnaden lite på Vetlandas och Nässjös poliser.

Inga sura miner här inte, dom var rätt trevliga faktiskt och kallt var det ute så det var nästan värt pengarna att få sitta i polisbilen en stund och värma sig lite.

Grrrooov skrev:
Tjahapp...

Då var det 300kr för regskylt :-) Kört 750 mil med sporthoj i sommar med liten skylt men inte ens 10 mil hinner man köra på motard innan dom tar en.

Detta förklarar bara skillnaden lite på Vetlandas och Nässjös poliser.

Inga sura miner här inte, dom var rätt trevliga faktiskt och kallt var det ute så det var nästan värt pengarna att få sitta i polisbilen en stund och värma sig lite.

hehe kanske dags at ställa in snart annars blir man väll fattig

MagnusK skrev:
hehe kanske dags at ställa in snart annars blir man väll fattig

Hur mycket saknar inte du egentligen på din? Hehe. Men går något av det att bötfälla?

Om man saknar regskylt eller har en hemmagjord så skulle det visst bli dyrare sa dom, oavsett placering. Det dumma är ju att den syns jätteväl när hojen står själv så om det hade varit belysning då skulle det nog funkat men när jag sätter mig på den så försvinner skylten bakom däcket.

Grrrooov skrev:
Hur mycket saknar inte du egentligen på din? Hehe. Men går något av det att bötfälla?

Om man saknar regskylt eller har en hemmagjord så skulle det visst bli dyrare sa dom, oavsett placering. Det dumma är ju att den syns jätteväl när hojen står själv så om det hade varit belysning då skulle det nog funkat men när jag sätter mig på den så försvinner skylten bakom däcket.

Skylt, blinkers, backspeglar,reflex annars tror jag jag har allt =)

Mr_Mike skrev:
någon/några som är sugna på lite retard i helgen om vädret tillåter???

///Micke

Ja för fan! Husaretard hänger på!

Ska höra med Åttiettan och han hänger på med sin 660.

Sen går ju alltid fråga Kronblom om han vill plocka fram sin 640 men då kommer han ju köra oförsäkrat. Det är faktiskt mer korkat än mina svarta jeans och vita gympaskor som jag övergett för säsongen.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...