Vetlanda

speedway

Imorrn är det match.. nårra som ska dit? själv tar jag med en polare å hojar till stan..

RSV_Ante skrev:
Imorrn är det match.. nårra som ska dit? själv tar jag med en polare å hojar till stan..

Japp, nu får dom fan ta igen lite! :mad:
Får se om det blir hoj eller öl!

Bikemeet!

Vilka ska till High Chapparall då?!!!

Åttiettan skrev:
vi tänkte åka dit en sväng, bara för att kolla läget

jag är lite skeptiskt till High Chaparall.

Inträde till Bikemeet kostar 500kr :eek: vare sig du är där 20 min eller hela helgen.

Inträde till High Chaparall 100 kr.

High Chaparall och Bike Meet är avspärrade ifrån varandra rätt mkt.

Dom som bor i regionen (Gnosjö, Värnamo, Vaggeryd m.m.) har alltid gratis inträde till High Chaparall :yoparty

Men frågan är om de är värt att åka dit. Lär var mer snutar detta året förra året var de 300... :va

Funderar själv på att dra dit en sväng. Vill jag så har jag sovplats i ett tält... :Bugar tackar tackar för det. Då går det väl an...men tveksam till om man vill ge 500:- bara för att in i vända. Någon som har en budgetlösning så hör av er!!!

//KaliZ

MHK skrev:
jag är lite skeptiskt till High Chaparall.

Inträde till Bikemeet kostar 500kr :eek: vare sig du är där 20 min eller hela helgen.

Inträde till High Chaparall 100 kr.

High Chaparall och Bike Meet är avspärrade ifrån varandra rätt mkt.

Dom som bor i regionen (Gnosjö, Värnamo, Vaggeryd m.m.) har alltid gratis inträde till High Chaparall :yoparty

Men frågan är om de är värt att åka dit. Lär var mer snutar detta året förra året var de 300... :va

MHK! Ska du till Uråsa då? Jag drar nog dit en sväng. Ska eventuellt möta upp med en polare i växjö på vägen. Men åker ifrån Värnamo hur eller hur.

//KaliZ

KaliZ skrev:
MHK! Ska du till Uråsa då? Jag drar nog dit en sväng. Ska eventuellt möta upp med en polare i växjö på vägen. Men åker ifrån Värnamo hur eller hur.

//KaliZ

Uråsa är jag nog på, vilken dag?

Värnamo går fint att åka ifrån

MHK skrev:
Uråsa är jag nog på, vilken dag?

Värnamo går fint att åka ifrån

Verkar inte lördagen vettig??? Dvs om det inte spöregnar. Det är ju delvis du som håller i pucken. Du skulle ju samordna åkningen i V-mo bestämde vi ju. :tungan

//KaliZ

förra året...

Va på uråsa förra året och de sa att de brukar vara mer folk på söndagen...
Men men de som är intresserade att samåka ifrån vetlanda kan väl ställa sig vid "MC" donkan vid 10 tiden på söndag... Om vädret tillåter!!!!!!!!!!!!

///Micke

Mr_Mike skrev:
Va på uråsa förra året och de sa att de brukar vara mer folk på söndagen...
Men men de som är intresserade att samåka ifrån vetlanda kan väl ställa sig vid "MC" donkan vid 10 tiden på söndag... Om vädret tillåter!!!!!!!!!!!!

///Micke

Hade varit kul o åka en sväng, men risken är stor att man inte är så kry då sen skulle vädret va sådär, tar nog en sväng på eftremiddagen häromkring istället.

MHK på lörda blir det hårt :fyllisar

Åttiettan skrev:
Hade varit kul o åka en sväng, men risken är stor att man inte är så kry då sen skulle vädret va sådär, tar nog en sväng på eftremiddagen häromkring istället.

MHK på lörda blir det hårt :fyllisar

hehe :fyllisar

Ska hämta min hoj nu ikväll chans är jäklig stor att jag tar den till Vettlösa på lördag. :yoparty

Får inte med mig nån dricka så de får du skaffa..

Fredrik GSX skrev:

Ska du dit lr?
Fan jag sitter o häver i mig en flaska rödvin nu, köpte fel i Tyskland förra helgen... hehe.

Var ett tag sen man var här. Måste fixa datorn nu.

Vi får fan ut o åka alla nån gång...

Fredrik GSX skrev:

Ja kan fan inte hänga med till High Chaparall.. Ska ha jour helvetet som vanligt you know :(
Men imån fredag ska ja ner till Västervik o hämta mina sunbrillers i Exets båt, om du vill så kan du ju hänga på.. Släpskon ska oxå med.
Tänkt åka runt 12 tiden elr nåt.....
Ledig imån :tummenupp kanske ska :fyllisar lite ikväll :D

Agemoz skrev:
Ja kan fan inte hänga med till High Chaparall.. Ska ha jour helvetet som vanligt you know :(
Men imån fredag ska ja ner till Västervik o hämta mina sunbrillers i Exets båt, om du vill så kan du ju hänga på.. Släpskon ska oxå med.

Ska ni ta hojarna ner hit eller ?
Nyfiken

Det är ju student här då :fyllisar

Agemoz skrev:

Kan inte high chapparalla ja heller i helgen..
Jag är ju ledig imon ja med, men, ja ska hjälpa farsan med garaget.. :mad: sen blir det nog ett par öl på studenten i stan, :fyllisar brukar ju sitta på verandan på hortellet! :tummenupp kan ju höras ikväll eller nåt :7peta

Kanske åker över dagen på lördag om de inte pissar ner....

Kan återkomma med tid om några vill hänga på!!!!!!!

///Micke

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...