Vetlanda

J"Sigge"S skrev:
Tjena,
Ja nu är hojen hemma hos pappa :tummenupp men jag har inte fått alla prylar till den ännu men det är beställt och på väg.
Så du har bytt glidan nu? Sa ju att det är inget att ha man blir stollet på dom :huvet
Vore skoj om vi var ett gäng som körde lite nån gång, men tid och plats måste bestämmas sen är det bara ut och ge!!!!

Gött! :tummenupp

Jo jag vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag köpte den, men nu har jag betydligt roligare iaf. :)

Söndagen ser ut att bli fin, så länge det inte regnar så är det ok för mig. Vi kan ju avvakta och se.

Imorgon?????

Någon några som är sugna att dra till sommen för att titta på lite motard??? För att senare fortsätta ge lite... Om vädret tillåter????

///Micke

Ut o GE???

Ja o en lu till ska ut o "GE" imorgon tisdag efter jobbet. Om ni vill (eller kan) hänga på så får ni gärna göra det (ett försök). :D
Vi kommer att passera sakta som fan förbi Hasses gatukök kl 17.00 där kan ni joina oss om ni vill.. :blah

Ha de så länge :hihi

Agemoz skrev:
Ja o en lu till ska ut o "GE" imorgon tisdag efter jobbet. Om ni vill (eller kan) hänga på så får ni gärna göra det (ett försök). :D
Vi kommer att passera sakta som fan förbi Hasses gatukök kl 17.00 där kan ni joina oss om ni vill.. :blah

Om vädret tillåter kan jag nog komam å bjuda upp till dans.. hur många brukar ni vara å hur lång tur räknar ni med? har ju åtta mil bara till Hasses...

Prognosen enligt SMHI ser ju bra ut.. men de har ju haft fel förr :rolleyes:

Last edited:
åktur!!!

är det några som ställer på att dra en runda någon helg framöver?? vore kul om man blev ett riktigt gäng .....

Ps. Bankörning på Scandinavian Raceway i Anderstorp nu till helgen!! :tummenupp
Ta chansen att köra runt skandinaviens enda riktiga racingbana...nästa år kan det vara försent :(
se nedan..

Nr:18 skrev:
HET i samarbete med scacomp arrangerar banåka på anderstorpsbanan den 28-29/5! Körningen startar 09.00 och vi kör till 17.00. Hjälp med fjädring och spårval ordnas på begäran. Se www.scacomp.se för mer info

:tummenupp Men denna helg som kommer är jag inte hemma.....men det kommer ju mer helger :banana
yzfjohan skrev:
är det några som ställer på att dra en runda någon helg framöver?? vore kul om man blev ett riktigt gäng .....

Åktur!? 25/5 från torget

Finns det intresse av att åka en liten tur imorronkväll?? Att då terrorisera :kocko några slingriga snabba väger i utkanterna av den sagoby??1900 är mitt förslag! Cs imorn?? //Berra :arsele

Agemoz skrev:

jag hänger nog på nästa gång inte för att jag hänger med i erat tempo, blåser ju av i 180+

Åttiettan skrev:
jag hänger nog på nästa gång inte för att jag hänger med i erat tempo, blåser ju av i 180+

Då kan vi rejsa... :whip

RSV_Ante skrev:
kul å köra med er idag grabbar!

De va skoj att köra igår.. :D De måste vi göra om o va ännu fler nästa gång. Han Mike hade ju några polare till, de måste hänga med oxå tycker ja..

Agemoz skrev:
De va skoj att köra igår.. :D De måste vi göra om o va ännu fler nästa gång. Han Mike hade ju några polare till, de måste hänga med oxå tycker ja..

jag kan få med 3 st till nästa gång, två av dom kör gsx r 750 oxå från vrigstad
kan bli ett vasst gäng!! :yoparty

A-torp i helgen

Om ni planerar en tripp till A-torp så är jag sugen på att haka på.. kanske vill ni ta en kaffe på vägen...

Har inte för avsikt att köra.. bara känna på atmosfören...

Last edited:
Körning Lördag....

Några som är sugna imorgon runt 1 tiden??????

Vi rullar förbi "mc" donkan då.... Får se om det står några där då??? :rolleyes:

///Micke

Nytt försök!!! Nästa söndag...

Nästa söndag.... Är det dax för uråsa flygfält... Alla som är intresserade kan ju ställa sig vid "MC" Donalds vid 10 tiden nästa söndag......
Detta förutsätter ju att vädret är reko.......

/////////Micke

Mr_Mike skrev:
Nästa söndag.... Är det dax för uråsa flygfält... Alla som är intresserade kan ju ställa sig vid "MC" Donalds vid 10 tiden nästa söndag......

/////////Micke

Vad är de där?

Mer än ett flygfält...

Mr_Mike skrev:

/////////Micke

jag hörde att det skulle vara idag, menar du race med motorcyklar?
kan ju va så att han jag pratade med har blandat ihop dagarna

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...