Vetlanda

En tanke bara.....

Framöver kanske vi kan dra ihop ett gäng och åka lite. Verkar va en hel del runt höglandet med hoj. Vi kan vänta lite tills det blir lite varmare väder...eller? :) Vi höres om detta. :hej :squid

Bifogat

• karta2.JPG
    karta2.JPG
    23.4 KB · Visningar: 87
A-star skrev:
Framöver kanske vi kan dra ihop ett gäng och åka lite. Verkar va en hel del runt höglandet med hoj. Vi kan vänta lite tills det blir lite varmare väder...eller? :) Vi höres om detta. :hej :squid

jag är lätt på!! Dom vägarna är kanon :yoparty

A-star skrev:

Japp, skitkul, fast som sagt, det är faktiskt lite kallt än,, på långrundor iaf! :gnissla

åktur

jag är helt klart på...vore skit kul att få ut å åka med lite nytt folk.
bra kart nilla....dom vägarna är kalas roliga. :tummenupp

surras det nått?

Hur går det med körandet i stan? Sist jag var där var det ju helt dött.... Själv har jag kört över 150 mil nu... Tyvärr har inte så många vaknat till här i Värnamo så det är fortfarande rätt ensamt.

RSV_Ante skrev:
Hur går det med körandet i stan? Sist jag var där var det ju helt dött.... Själv har jag kört över 150 mil nu... Tyvärr har inte så många vaknat till här i Värnamo så det är fortfarande rätt ensamt.

Försöker ta en runda så fort det är väder, och man är ledig!
Vet inte hur många mil det blivit än, har ingen mätare!
Ska få dit cykeldatorn nån dag..

RSV_Ante skrev:

Jag är vaken! Tycker de är rätt många i stan ändå . Sett minst 5 sporthojar på en dag

Några som är ute i Vetlanda å kör i helgen?
Är det fint väder imorgon så tar jag å swedie hojen ner
Tänkte om man ser någon på vägarna inne i stan

Alicia skrev:

Tja min bakändepå Hondan kan du få se om du hinner me... :yoparty

Alicia skrev:

Ska ut en sväng snart. bara vila lite.. åker nog till speedwayen en runda.
a-final kl 16 tror ja.

aci skrev:
Synd att jag inte har någon gathoj, kunde ju ta ett race på Isle of Nye vägen annars :tungan

Haha du har ju fördel, ingen skjuts ju..
kanske cruisar stan imorgon innan vi drar till e-tuna igen

Då var det snart slut på denna vecka… det har blivit en del mil och ett antal timmar på hojen. Hur är det med er har ni åkt mycket ?? eller är det för kallt !

Mio skrev:
Då var det snart slut på denna vecka… det har blivit en del mil och ett antal timmar på hojen. Hur är det med er har ni åkt mycket ?? eller är det för kallt !

Klart vi har åkt. har väl blivit 30mil i helgen, var ju hur skönt som helst. Men igår blåste det lite mycket när man körde fort, fick en kastvind så jag kom över på andra körbanan.

Idag är det dags för besiktning och mitt bakdäck är på gränsen, men det ska nog gå bra. Har ett nytt hemma så jag får väl kränga runt det runt midjan och ta med det o visa upp.

Swedie skrev:
Bevis om att man iaf varit i närheten av Vetlanda.

Var inte kollade på fotboll i Holsby då? var en röd R1 där, men det går iofs en annan -04 i stan.

Fredrik GSX skrev:
Var inte kollade på fotboll i Holsby då? var en röd R1 där, men det går iofs en annan -04 i stan.

Nope vi var aldrig i Holsby, vi var inte ens inne i Vetlanda med hojen
men det var en hel del hojar inne i stan i Söndags eftermiddag

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP