Vetlanda

Idag tog man första turen. Lite kallt men d gick bra med termobrallor o dunjacka. Fick feteställ i första kurvan o höll på att lägga hojen :kocko

Men fan vad gott d var när man kom ut på landsvägen o dra på rullen, kom ifatt en gul Gsxr fighter..... nån som vet vem d är?

Nästa helg blir d o köra om vädret tillåter. :tummenupp

ljungen_79 skrev:
Idag tog man första turen. Lite kallt men d gick bra med termobrallor o dunjacka. Fick feteställ i första kurvan o höll på att lägga hojen :kocko

Men fan vad gott d var när man kom ut på landsvägen o dra på rullen, kom ifatt en gul Gsxr fighter..... nån som vet vem d är?

Så det var dig jag hörde, fan vad sugen man är nu..... :tummenupp

Edit: Jag träffade 2st med fighter förra året en av dem jobbar på Meny

ljungen_79 skrev:

hade tankar på att ta ut sv:n en sväng, men tänkte att det är skönare med plus grader. Men det ska visst bli varmare i veckan då blir det nog en sväng :tummenupp

På fredag blir det åka av. ska visst bli 11 grader o sol. Fy fan vad kåt man blir.

Är d nån mer som ska lufta hojen i helgen?

Vi syns på vägarna..

grusvägar..

Är vansinnigt sugen nu. Frågan är bara hur lång tid det tar för vv att får bort allt grus. I Värnamo har det lagts ut åtskilliga ton (inga sparkrav där inte) bara inne i stan, småvägarna är väl inte bättre...

Hur ser det ut i Vetlandakrokarna?

RSV_Ante skrev:
Är vansinnigt sugen nu. Frågan är bara hur lång tid det tar för vv att får bort allt grus. I Värnamo har det lagts ut åtskilliga ton (inga sparkrav där inte) bara inne i stan, småvägarna är väl inte bättre...

Ja här är det väl rätt mycket grus men d ser man. Gruset ska inte få förstöra min första hojhelg.

RSV_Ante skrev:

Sluta lipa nu. Bara att ställa på! :yoparty

På fredag ställer jag på!

Jasså vad gött :banana

Tätade avgaset ikväll, haft lite problem med det! men nu är de "redigt"! :banana
Fredag blir de! :squid

MHK skrev:
Sluta lipa nu. Bara att ställa på! :yoparty

På fredag ställer jag på!

Jasså vad gött :banana

Ställa på :va har haft påställd hela vintern :tummenupp

tog första turen i söndas med kawan!! lyckade även med första vurpan på en grusväg!! :banana

Tänkte med dra till Elmia men Gå i däck faktorn är hög nu när man börjar bli gammal. Klarar inte heldagar lika bra nu som då.

Vilket jävla väder d är idag, nu är det tortyr. :mad:
Måste hem o dra några repor idag, fan att man jobbar.

aci skrev:
Nu är man sugen på att köra!

Är det någon crossbana öppen i närheten? :huvet

Kört nästan hela eftermiddagen! wiiiii!!!!! va kul! haha

Tror inte banorna öppnat än, köp dig en gathoj ! :tungan

Titti GSXR skrev:
Lägger ut en bild efter dagen skitvägar, men fina väder!

Fast det var ju jag, en polares inlogg!

Bifogat

• PICT0151.JPG
    PICT0151.JPG
    131.3 KB · Visningar: 84
Kallt som satan

Hoj

Körde hem ifrån Gbg i morse.. var väl nån plusgrad bara.. satan va kallt!

Helgen djöd på jävligt fin hojåka i Gbg. Vi var no 15 hojar som var ute å gasade i lördags! Finns många sköna snubbar i Götet så om ni åker dit så är det på sin plats att möta upp med lokalborna på Götaplatsen vil 12 på helgerna.

Kommer till Vetlanda till helgen. Brorsan fyller 30 idag så det vankas fest.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti