Vetlanda

Ante_tokrace skrev:
va e de för påhitt?

Pub Ladan, ligger bakom capri i skattemyndigets tunneln, där finns mkt märkligt folk om man säger så, eller gjorde är just nu i konkurs men ny ägare öppnar i Mars tror jag

Åttiettan skrev:
är väl bara vanligt disco på hotellet, Utposten känns sådär om man inte är 18 år o desperat

Jag var på Utposten i helgen och jag är 26, men inte så desperat. Bara desperat på att våren ska komma.
Det var så jävla dött på hotellet så vi gick till utposten o kollade på alla 18åringar med stora bröst :tuttar som aldrig fanns när en annan var 18. :mad:

Är det nån som har koll på isläget
Tänkte eventuellt åka neråt Myresjö snart o funderar på att ta med hojen

ljungen_79 skrev:
Jag var på Utposten i helgen och jag är 26, men inte så desperat. Bara desperat på att våren ska komma.
Det var så jävla dött på hotellet så vi gick till utposten o kollade på alla 18åringar med stora bröst :tuttar som aldrig fanns när en annan var 18. :mad:

så är de alltid!

Gräset är alltid grönare på andra sidan!

Blev de nåt napp då?

Nesse skrev:
Är det nån som har koll på isläget
Tänkte eventuellt åka neråt Myresjö snart o funderar på att ta med hojen

Det var över 10 cm i helgen, nu har det ju vart riktigt kallt, men ska bli mildväder torsdag och fredag.. bil är nog en risk, men din båge funkar nog alldeles utmärkt! :tummenupp

Alicia skrev:
Ska Claudi ta över Ladan? när öppnar han upp då?

Ja, det ska han, läste det bara lite snabbt i VP.
Han tar över hela Capri/ladan. Tror det blir bättre! :fyllisar

edit: vet inte riktigt när han öppnar?!

ljungen_79 skrev:

OK desperat va kanske att ta i, Men visst finns det gott om fina 18 åringar, ser som sagt ut bättre nu än när en annan va 18 :tuttar

MHK skrev:
så är de alltid!

Gräset är alltid grönare på andra sidan!

Blev de nåt napp då?

Nej, inget napp. Men vem har tid med sånt nu när det börjar närma sig. Och inte vill man ha någon där bak. :fatta!

Fredrik GSX skrev:
Ja, det ska han, läste det bara lite snabbt i VP.
Han tar över hela Capri/ladan. Tror det blir bättre! :fyllisar

edit: vet inte riktigt när han öppnar?!

Det blir inte bättre, tror inte man kan vara lika apfull nu som innan. Valle ville ju att man skulle bli skit full och spendera alla pengar i baren.
Nu får man väl stryk om man är för full med hans temprament.

ljungen_79 skrev:
Det blir inte bättre, tror inte man kan vara lika apfull nu som innan. Valle ville ju att man skulle bli skit full och spendera alla pengar i baren.
Nu får man väl stryk om man är för full med hans temprament.

Jo, han var glad när man drack mer och mer..
Man själv blev glad att inte bli utslängd..
Får la testa nårra oeulhe nån helg när det öppnat!

Fredrik GSX skrev:
Jo, han var glad när man drack mer och mer..
Man själv blev glad att inte bli utslängd..
Får la testa nårra oeulhe nån helg när det öppnat!

oeulhe, det är väll inte fulöl du pratar om :tuttar

Blir isåka imorgon förmiddag, kollade isen på grumlan igår ca 15cm är nog tjockare på Myresjön eller liknande. Mitt nummer finns i tråden om det är fler här omkring som har isdäck och vill hänga med och köra :yoparty

aci skrev:
Blir isåka imorgon förmiddag, kollade isen på grumlan igår ca 15cm är nog tjockare på Myresjön eller liknande. Mitt nummer finns i tråden om det är fler här omkring som har isdäck och vill hänga med och köra :yoparty

Ja vad säger man bättre än så här blir det inte, perfekt väder o perfekt is. Synd bara att man inte har Finndubb

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden