Vetlanda

Nån som känner igen denna och kan berätta lite om den? Den har bott i Ekenässjön till augusti 2006. Köpte den i fredags, reg nr WSA...

Bifogat

• Suzuki Gsxr1000K5.jpg
    Suzuki Gsxr1000K5.jpg
    96.8 KB · Visningar: 55
Nån som känner igen denna och kan berätta lite om den? Den har bott i Ekenässjön till augusti 2006. Köpte den i fredags, reg nr WSA...

Det är nog Kents gamla, även kallad Mr varvstopp. Den är ganska ok, det mesta fixades nog efter sista krashen skulle jag tro...

Nejdå, den är välskött och fin. Vi var och åkte ganska mycket, den hittar runt fint på vägarna uppåt gränna :tummenupp

Det är nog Kents gamla, även kallad Mr varvstopp. Den är ganska ok, det mesta fixades nog efter sista krashen skulle jag tro...
precis vad jag ville höra :rolleyes: :näsblod Kallstart och fullgas mest hela tiden oxå va? :va Ja, en Kent Kagerén i registerutdraget. Var det Kent som köpte Yoshi-pipan?

Inser fan att det här är sånt man inte vill veta :tungan Det är lite som att få reda på vilka som är tjejens ex...

Last edited:

Va har Kent slutat åka båge???? VA VA.. hahaha....... Är det några sammåknigar i Vetlanda nuförtiden? Måste komma och åka lite någon helg...

///Micke

Var och sålde min R1a i lördags för att inhandla en honda cbr 954 fireblade streetfighter. Rolig hoj måste jag säga.. går leka med den en hel del.

//Fridell

Håll i hatten..

Nästa sommar får ni dras med med mej.... Ska flytta hemmåt igen....

svalt..

Det är ju svalt som vintern här inne...

I månadsskiftet byter jag adress.....

Hoppas det blir lite mer liv i tråden i vår....

Sporthojspub

Den 19/1 är det pub i Växjö.. Är det nån som är sugen på att åka dit?

Såg på "löpet" igår att de varnade för en ovanligt varm Januarimånad... Något att varna för? Borde ju vara hyllningar.....

Last edited:
mer fart i björnidet....

Har alla somnat in i vinter?

Ingen som drömmer om sommaren??.......

Magnus....

Fick ni en bra tur när ni passerat Björköby??

Hoppas ni frös......:)

våren verkar närma sej... fast det ryktas om snö till helgen, hoppas det är lögn......

våren verkar närma sej... fast det ryktas om snö till helgen, hoppas det är lögn......

Jocke har idag köpt sig en riktig dräparhoj och skall ta licens för SP så vi blir 3 som teamar i år för du ger väl inte upp innan vi börjat?! ;)

Se nu till att deala fram den där bilen. Fixa till Aprillian och visa vart skåpet skall stå :tummenupp

Jocke har idag köpt sig en riktig dräparhoj och skall ta licens för SP så vi blir 3 som teamar i år för du ger väl inte upp innan vi börjat?! ;)

Se nu till att deala fram den där bilen. Fixa till Aprillian och visa vart skåpet skall stå :tummenupp

Vad blev det för maskin han skaffade?

Blev inget med bussen tyvärr.... Hoppas att hojen blir i ordning till race 2

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...