Vetlanda

ljungen_79 skrev:
1103158 Tänkte starta en tråd till våren.

Vet ej hur många hojåkare det finns i trakten, så skriv upp er om ni är sugna att träffa likasinnade.

Andreas

jag e på en sväng sen.. är i vetlanda några ggr i månaden.. hälsar på släkt o gamla vänner.. bara hojta till så :7peta :fyllisar

Trevligt med sporthojar i stan, verkar vara mest kromslädar annars tycker jag. Jag hänger gärna på en sväng när det passar.

[Mulle] skrev:
2139684 Ni som bor i vetlanda.
Var där igår och skulle kolla lite på MC-Tjänst, Men icke.
Det var stänkt, Och på dörren stod det att det var stängt tills vidare.

Japp, Hans som äger det, eller gjorde, betalar inte så bra för sig så dom har stängt av strömmen dit så kassor och telefoner fungerar inte som det ska.

Det finns dock en kille man kan ringa till om man ändå är intresserad av någon båge där inne.

På något sätt så tjänar Hans pengar på att sätta företag i konkurs men jag har ingen aning om hur. Detta är förvisso bara stängt än så länge men vad ska dom gå där inne för i mörkret när dom ändå inget kan sälja?

Vem va det som gled runt rätt sent på cruisingen i lördas kväll med sporthojströja i stan på en gixxer 97:a el likn? Hann inte se namnet.

Helg Åkning...

Någon/Några som är sugna på att åka båge på lördag, ifall vädret tillåter?

Tänkte vi kunde samlas på parkeringen vid hasses Gatukök KL 11:00 på lördag förmidag och sedan åka en sväng (hyfsat lång) Kanske malexander eller något annat kul... :)

///Micke

Mr_Mike skrev:
2150649 Någon/Några som är sugna på att åka båge på lördag, ifall vädret tillåter?

Tänkte vi kunde samlas på parkeringen vid hasses Gatukök KL 11:00 på lördag förmidag och sedan åka en sväng (hyfsat lång) Kanske malexander eller något annat kul... :)

///Micke

Ska till göteborg då. Men på söndag kanske? Känner du till något roligt neråt Växjö?

Last edited:
RirkarD skrev:
2146600 Vem va det som gled runt rätt sent på cruisingen i lördas kväll med sporthojströja i stan på en gixxer 97:a el likn? Hann inte se namnet.

Hehe de va jag! Men du min gixxer är faktiskt en -98 :7peta

Nu har jag köpt mig en Sv 650 så nukan jag följa med o åka igen, motarden är numera historia hehe, om vädret är vettigt kan vi kanske åka på söndag :tuttar :tuttar :tuttar

Vms kör ju i Motala på tisdag kväll, vi tänkte åka dit o kika lite om vädret är hyffsat. Nån mer som är sugen från stan :confused:

Till helgen ska de ju bli kanon väder igen...

Tänkte kolla ifall man skulle kunna samla ihop ett gäng ifrån trakten på sporthojar. Dåligt med samåkning i år ju...

Om vädret tillåter på lördag skulle vi väl kunna träffas på torget halv 12 på lördag......

///micke

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...