MANGAN
#94
D-MAN 660 skrev:2553156100 mil.. det blir en fasligt massa uuiileande![]()
Usch så du pratar!!
..... Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
D-MAN 660 skrev:2553156100 mil.. det blir en fasligt massa uuiileande![]()
..... D-MAN 660 skrev:2553156Det kan du hajja.. jävul vad det ska fladdra.. åsså åsså tvingar vi sampa att köpa båge och uuielar till norrlandet.. 100 mil.. det blir en fasligt massa uuiileande![]()

karl_magnum skrev:2553084Det är ju äckligt hur mycket moralkärringar det finns på denna sida!! Låt folk köra som dom vill å filma det med om lusten faller in.. Tror någon av er moralkärringar att ni ändrar något med erat tjat?
karl_magnum skrev:2553084Det är ju äckligt hur mycket moralkärringar det finns på denna sida!! Låt folk köra som dom vill å filma det med om lusten faller in.. Tror någon av er moralkärringar att ni ändrar något med erat tjat?

Janne_1956 skrev:2553347Till er alla som gnäller över oss moralkärringar.
Jag räknar mig som en duktig bilförare, har en Camaro som går tolvor på strippen.
Den gillar jag att köra med, extra kul är att rita streck på kring 100 m, utan att stå på bromsen.
Hittills så har jag gjort det på ställen där jag inte stör andra trafikanter eller människor.
Men eftersom det är häftigt att göra som dårarna på filmen så kanske jag ska anpassa mig till det balla och ta efter med Camaron.
Ni kanske vill berätta var ni bor så kan jag komma hem till er och leka lite med Camaron. Kanske kan man köra med g-techen och testa lite 0-100 tider på er gata, är den tillräckligt lång så kanske man t.o.m. kan testa 402 m. Och stör det att jag gör det på er gata så kanske jag kan göra som på er balla film, spinna lite på trottoaren utanför ert hem i stället. Måste ju vara JÄVLIGT ballt med svarta streck utanför er port/grind. Och som info så går bilen 0-100 på c:a 4,6 sekunder så ni behöver inte oroa er att jag kommer att passera er port/grind under lång tid.
Eller så kanske vi kan göra som så att när ni ska spela in fler balla filmer med de tvä snitsarna så kan ni väl bjuda med mig, jag kan leka bredvid era idoler med Camaron och så kan vi se vem som gör bredast uppställ. Skulle jag råka utsätta era idoler för en knuff med bilen så är väl det bara ballt, eller hur?
Jag undrar förresten vad ni försvarare av de häftiga grabbarna på filmen skulle säga om en bil råkade byta körfält när dom kör så att dom smäller, eller om mötande trafikanter inte hade väjt. Usch vilka jävla idioter det hade varit i bilarna då.
Janne_1956 skrev:2553347
Ni kanske vill berätta var ni bor så kan jag komma hem till er och leka lite med Camaron. Kanske kan man köra med g-techen och testa lite 0-100 tider på er gata, är den tillräckligt lång så kanske man t.o.m. kan testa 402 m.

Janne_1956 skrev:2553347Till er alla som gnäller över oss moralkärringar.
Jag räknar mig som en duktig bilförare, har en Camaro som går tolvor på strippen.
Den gillar jag att köra med, extra kul är att rita streck på kring 100 m, utan att stå på bromsen.
Hittills så har jag gjort det på ställen där jag inte stör andra trafikanter eller människor.
Men eftersom det är häftigt att göra som dårarna på filmen så kanske jag ska anpassa mig till det balla och ta efter med Camaron.
Ni kanske vill berätta var ni bor så kan jag komma hem till er och leka lite med Camaron. Kanske kan man köra med g-techen och testa lite 0-100 tider på er gata, är den tillräckligt lång så kanske man t.o.m. kan testa 402 m. Och stör det att jag gör det på er gata så kanske jag kan göra som på er balla film, spinna lite på trottoaren utanför ert hem i stället. Måste ju vara JÄVLIGT ballt med svarta streck utanför er port/grind. Och som info så går bilen 0-100 på c:a 4,6 sekunder så ni behöver inte oroa er att jag kommer att passera er port/grind under lång tid.
Eller så kanske vi kan göra som så att när ni ska spela in fler balla filmer med de tvä snitsarna så kan ni väl bjuda med mig, jag kan leka bredvid era idoler med Camaron och så kan vi se vem som gör bredast uppställ. Skulle jag råka utsätta era idoler för en knuff med bilen så är väl det bara ballt, eller hur?
Jag undrar förresten vad ni försvarare av de häftiga grabbarna på filmen skulle säga om en bil råkade byta körfält när dom kör så att dom smäller, eller om mötande trafikanter inte hade väjt. Usch vilka jävla idioter det hade varit i bilarna då.
Så enkelt är det.... Förstår dock att du tycker som du gör då du är nästan pensionär. 
SheDevil skrev:2552475Nog för att han är duktig, men killen borde hålla till på en stuntbana där han hör hemma istället för att dumma sig i stan och ge motorcyklister asdåligt rykte!!!![]()
Det är risktagande killar som denna som gör att en annan får betala sjukt mycket i försäkring. Tack!![]()
/SheDevil
Janne_1956 skrev:2553347Till er alla som gnäller över oss moralkärringar.
Jag räknar mig som en duktig bilförare, har en Camaro som går tolvor på strippen.
Den gillar jag att köra med, extra kul är att rita streck på kring 100 m, utan att stå på bromsen.
Hittills så har jag gjort det på ställen där jag inte stör andra trafikanter eller människor.
Men eftersom det är häftigt att göra som dårarna på filmen så kanske jag ska anpassa mig till det balla och ta efter med Camaron.
Ni kanske vill berätta var ni bor så kan jag komma hem till er och leka lite med Camaron. Kanske kan man köra med g-techen och testa lite 0-100 tider på er gata, är den tillräckligt lång så kanske man t.o.m. kan testa 402 m. Och stör det att jag gör det på er gata så kanske jag kan göra som på er balla film, spinna lite på trottoaren utanför ert hem i stället. Måste ju vara JÄVLIGT ballt med svarta streck utanför er port/grind. Och som info så går bilen 0-100 på c:a 4,6 sekunder så ni behöver inte oroa er att jag kommer att passera er port/grind under lång tid.
Eller så kanske vi kan göra som så att när ni ska spela in fler balla filmer med de tvä snitsarna så kan ni väl bjuda med mig, jag kan leka bredvid era idoler med Camaron och så kan vi se vem som gör bredast uppställ. Skulle jag råka utsätta era idoler för en knuff med bilen så är väl det bara ballt, eller hur?
Jag undrar förresten vad ni försvarare av de häftiga grabbarna på filmen skulle säga om en bil råkade byta körfält när dom kör så att dom smäller, eller om mötande trafikanter inte hade väjt. Usch vilka jävla idioter det hade varit i bilarna då.
Chaimera skrev:2553375.... Förstår dock att du tycker som du gör då du är nästan pensionär.
![]()

Janne_1956 skrev:2553347Till er alla som gnäller över oss moralkärringar.
Jag räknar mig som en duktig bilförare, har en Camaro som går tolvor på strippen.
Den gillar jag att köra med, extra kul är att rita streck på kring 100 m, utan att stå på bromsen.
Hittills så har jag gjort det på ställen där jag inte stör andra trafikanter eller människor.
Men eftersom det är häftigt att göra som dårarna på filmen så kanske jag ska anpassa mig till det balla och ta efter med Camaron.
Ni kanske vill berätta var ni bor så kan jag komma hem till er och leka lite med Camaron. Kanske kan man köra med g-techen och testa lite 0-100 tider på er gata, är den tillräckligt lång så kanske man t.o.m. kan testa 402 m. Och stör det att jag gör det på er gata så kanske jag kan göra som på er balla film, spinna lite på trottoaren utanför ert hem i stället. Måste ju vara JÄVLIGT ballt med svarta streck utanför er port/grind. Och som info så går bilen 0-100 på c:a 4,6 sekunder så ni behöver inte oroa er att jag kommer att passera er port/grind under lång tid.
Eller så kanske vi kan göra som så att när ni ska spela in fler balla filmer med de tvä snitsarna så kan ni väl bjuda med mig, jag kan leka bredvid era idoler med Camaron och så kan vi se vem som gör bredast uppställ. Skulle jag råka utsätta era idoler för en knuff med bilen så är väl det bara ballt, eller hur?
Jag undrar förresten vad ni försvarare av de häftiga grabbarna på filmen skulle säga om en bil råkade byta körfält när dom kör så att dom smäller, eller om mötande trafikanter inte hade väjt. Usch vilka jävla idioter det hade varit i bilarna då.
Janne_1956 skrev:2553347
Jag undrar förresten vad ni försvarare av de häftiga grabbarna på filmen skulle säga om en bil råkade byta körfält när dom kör så att dom smäller, eller om mötande trafikanter inte hade väjt. Usch vilka jävla idioter det hade varit i bilarna då.
du får gärna köra lite här utanför med din bil, grejen är att Jag kan köra 12
mavio skrev:2553630Jag har en bra lösning på det här.Antagligen borde jag posta det här i racingforumet men då hamnar det väl lite vid sidan av kanalen.. Om man knåpar ihop en film med någon som verkligen kan köra motard och inte bara limphojsslajjdar i kurvorna. Visst blir det nog knepigt att övertala någon som kan att ställa upp men man kanske kan hänvisa till filmen sökarna? Ni vet antivåldsfilmen med brytliam och boxmusse?
Alltså någon som kan visa hur fort det verkligen går att åka och som kan göra alla dom där outlawgrejjerna med lite mer finess. Kanske peka lite finger till nån kärring med rullator. Eller kanske åt några av skolbarnen på trettisträckan ner mot rondellen i filmen?![]()
Naturligtvis skulle filmen inte innehålla fånigheter som bakhjulskörning flamingostylee på ett ben eller stoppies från 20 km/h till stillastående med avslutningssmäll. Då skulle det ju inte vara lika ballt att lägga upp såna där filmer längre om man redan från början vet att det redan finns en koolare film med någon som är bättre.
Möjligen kan man muta någon som är riktigt snabb på sporthoj som kanske kan kapa en tjugo tretti sekunder på "bogan" och lägga upp det också? Tror inte det skulle vara några problem för racingkillarna. Gärna på en rejshundratjyfemma. Då löser vi dom kontroversiella sporthojsfilmerna på samma gång. Ja säger de fonka!
Visst det blir lite som när lapplisorna dubbelparkerar för att lappa andra bilar så det kanske blir lite tjafs i början men sen när alla inser att det är Bra Propaganda så lugnar det nog ner sig.
Sämsta tänkbara omvända psykologin javisst men det kanske funkar?
Nu börjar rapport så jag hinner inte skriva mer..
mavio skrev:2553700Jag skulle ju kolla på rapport sa jag ju. Ja dom är säkert inte sopiga alls men marginalen till min axel tyckte jag iaf var en smula tajjt. Hade han inte satt ner så hade jag nog haft en 25 cm tillgodo och då hade jag naturligtvis tyckt det var soft. Jag väntar med spänning på tvåan och som jag skrev tidigare hoppas jag att jag är med i den.
Dawg skrev:2552825Och vart ligger Orminge om inte i Nacka??? I så fall är det Hammarby/Sickla.. Nacka var de inte mkt i oavsett!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |