Krille-666
Trogen galning
Fredr28 skrev:2558675Jag håller inte med.
En motorcykel på bakhjulet har viktpunkten minst en meter ovanför marken, om du frontar med en bil så hamnar du inte i bilens krockzon utan snarare åker hojen in genom framrutan.
Om bilen kör 50 och hojen 50-70 på bakan så tror du inget händer med billisten?![]()
Visst, mc-föraren får säkerligen mer ont.
Sedan så finns det andra mindre skyddade trafikanter än billister.
erkänn att du bara är avundsjuk för att du inte kan wheela som han

Hon anser att andra är farligare och då blir motardpiloternas beteende ok!