Vet din flickvän vad du har för hoj?

Vet din Pojk/flickvän vad du har för hoj?

• Antal röstningar
    0

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
Vet din pojk/flickvän vad du har för hoj?

Jag bad min flickvän ringa till Tyskland för att fråga om en del som inte finns i Sverige. Det är lättare för henne då hon är uppväxt där.
Då frågade hon om jag verkligen ville ha den delen, för jag har väl inte en sån motorcykel..
Alltså visste hon inte vad jag har för hoj.
Hur är det ställt med er?

Ring och fråga :-)

//Anders.

Last edited:
Jodå, hon svarar snällt med både modell, cylindervolym och märke. Men hon sätter sig inte på den...

Stackare. Min hon vet allt, hon vet hur tändförställaren ser ut och vart den är monterad, hon handlade nya belägg fram utan att ringa och kolla med mej. Samt att hon vet hur oljetemp/voltmerern fungerar. Dock så är toppfart och div andra sånna saker lite diffusa.

Min flickvän vet vilken färg jag har på hojen, och det verkar vara det viktigaste. :confused:

När hon ibland vill låtsat uppmuntra mitt mc-intresse kan hon peka på en mc och säga,
"Titta där står en sådan mc som din". Naturligtvis stämmer sällan varken sort, fabrikat, tillverkningsland eller något annat i dessa fall och om jag påpekar detta så svarar hon,
"Men den är ju röd...!"

:squid <- Titta en sådan som min!!! :D

Skulle vilja ha ett poll-alternativ till.....:
-Jag har sporthoj, ingen flickvän!
:rolleyes:

Sorry, missade det, men om Mattias eller Swedie vill lägga till det så är det helt ok.

//Anders.

Hade röstat på alt 2 om det inte varit för att jag bytte märke nyss. Nu är jag tillbaka på ruta 1, d v s sista alternativet... :(

Hon ska få hojkörningslektioner i födelsedagspresent, hoppas det bättrar på intresset lite.

Hon kan cylindervolym, hk, toppfart samt byta luftfilter,

Dessutom slår hon på mig när det går för fort :crash :p

:D Härligt att hon gillar att åka iallafall, sista gången det var mycket bankande saktade jag ner till 40 på en öde 70 sträcka... då upphörde bankandet och så blev en det kläm på benet eller ***** = gasa mera :D :tummenupp

min flicka sa stolt i går att hon såg en suzuki gsx-r! hon såg dock inte om det var en 1000 eller 750 :)

Jag har ingen flickvän men har svarat ändå :rolleyes:

Måste man va lesbisk om man e tjej å kör hoj :confused:

Nej, det är därför jag skrev han/hon.
Hoppades att det skulle vara ok.
Jag kan ju inte ha med alla som tycker om djur, dyrkar gud/djävulen osv.

//Anders.

campar skrev:
Skulle vilja ha ett poll-alternativ till.....:
-Jag har sporthoj, ingen flickvän!
:rolleyes:

Man har inte flickvän - det är gay!

De kan ingenting om någonting. Det tog mig 2 år att pränta i min dåvarande tjej vilket märke, modell, kubik och årtal min ZXR400 var från.
Fan vad tjejer är pantade.

750RR

FireSalle skrev:
Min flickvän vet vilken färg jag har på hojen, och det verkar vara det viktigaste. :confused:

När hon ibland vill låtsat uppmuntra mitt mc-intresse kan hon peka på en mc och säga,
"Titta där står en sådan mc som din". Naturligtvis stämmer sällan varken sort, fabrikat, tillverkningsland eller något annat i dessa fall och om jag påpekar detta så svarar hon,
"Men den är ju röd...!"

:squid <- Titta en sådan som min!!! :D

Du tog bokstavligen orden ur munnen på mig :D
Dock vet hon att jag kör Suzuki men inte modell namn, fast om jag hjälper henne på traven så kanske hon kommer på det.

Min vet vad jag har åxå men jag har ett problem med henne!!!
Jag får nästan aldrig ha den själv.
Hon ska alltid provköra den när vi är ute och kör :whip

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti