Mitt X hade ingen aning om vad det var för hoj jag hade, och lika glad för det var hon. Hon gillade dessutom inte att jag satt och kollade på sån där "rullräjsing" på TV varenda söndag.....
Ett av de värsta grälen vi hade var om att hon prompt skulle dammsuga i vardagsrummet framför TV:n just när 500-loppet sändes!
Mitt X hade ingen aning om vad det var för hoj jag hade, och lika glad för det var hon. Hon gillade dessutom inte att jag satt och kollade på sån där "rullräjsing" på TV varenda söndag.....
Ett av de värsta grälen vi hade var om att hon prompt skulle dammsuga i vardagsrummet framför TV:n just när 500-loppet sändes!
Jag förstår då inte alls varför ni inte är tillsammans längre
Jag kan ju säga att trotts att jag kör hoj så har jag inte stenkoll på min hoj. Okej, jag vet ju vad det är för modell, årsmodell, färg , cylinderstorlek och så... Men huruvida om toppen är omgängad, eller bakdrevet är bytt eller så har jag mindre bra koll på...
Men jag ÄLSKAR motorcyklar och kör så ofta jag kan. Är det fel i det då
ps! får ju tillägga att jag är lyckligt lottad med en mekaniker som fixar allt på min hoj
Jag har mååånga pojkvänner!! Det vet du väll?! Du är EN av dem..... (Skrav jag för mycket nu??? )
OT: Back and tripping. Är lite speedad. Har sovit två timmar inatt, och det var heller inte det lättaste att åka från ön.....
En tripp med hojarna?! Jo, men då måste vi fixa ringarna först.... Han går som ett härke....
Hehe, kan väl bara säga lycka till med satsningen.
Hittar du en tjej med båge som dessutom är singel
och visar intresse för dig har du blivit en av de få
lyckligt lottade. KÖP EN HEL LOTTERIFABRIK!!!!
Hallå singeltjejer! Vart håller ni hus, förutom i Skaune?
VILL HA, VILL HA
--- cut ---
- Ca 100.
- 100??!?! HAHAHA!! MINDRE ÄN BILEN!!!??
- Jo, men alltså, vad tror du bilen väger?!
- HAHAHA!! Bilen är starkare!! HAHA!!
- Men lyssna nu, om bilen ska ha samma hk/kg-förhållande som hojen måste bilen ha nästan 800 hk!
- Tralla-la-la, skitsnack! Bilen är starkare!! Säg det!! Säg det!! Bilen är starkare! Fattar inte vad ni mc-åkare snackar om!! 50 hästar MINDRE!! HAHA!!
Så, nu får du väll köpa en Gixxer 1000/ZX12R/Hayabusa/R1/Blejd eller så så att hojen HAR fler hästar...
Träffade en kille på Svinträffen med en Gixxer som hade ca 270häst på bakhjulet.!!!
Turbo naturligtvis.
Där kan man snacka om hk/kilo.
Med orginal drev, orginal sving wheelade den på 5an i 200...