Vet din åkta hälft/sambo/partner om vad ditt bankörande/tävlande kostar - egentligen?

Vet din äkta hälft/sambo/partner om vad ditt banåkande/tävlande kostar - egentligen?

• Antal röstningar
    0
oscar skrev:
Säger killen som sket i hojen på asfalten, o istället stod o hoppade o vinkade åt morsan när han hade klotat på Knudan! MAMMAGRIS :tuttar ;)
Haha... oväntat att jag skulle klota första gången hon vågar sig ut till banan va?
Bäst o snabbt visa att man lever så hon inte ger räjsförbud direkt :rodnar

Tack för hjälpen btw :hej

soppatorsken skrev:
Vilken hoj då?

Den jag för tillfället inte äger. Alltså är jag singel för tillfället, men jag letar med ljus och lykta efter en ny att inleda ett förhållande med. :4skrika

kajlyl skrev:
Haha... oväntat att jag skulle klota första gången hon vågar sig ut till banan va?
Bäst o snabbt visa att man lever så hon inte ger räjsförbud direkt :rodnar

Tack för hjälpen btw :hej

Haha... Så hon kollade iaf! Min morsa VÄGRADE gå ur bilen när farsan släpade dit henne, o när jag gick till henne o sa att det var 10 min kvar så började hon snyfta! :hihi

McB skrev:
Den jag för tillfället inte äger. Alltså är jag snigel för tillfället, men jag letar med ljus och lykta efter en ny att inleda ett förhållande med. :4skrika

Efter vad jag hört kommer du att vara snigel även nästa år, fast på banan då.

soppatorsken skrev:
Du är verkligen i högform idag :rofl jag faxar den däringa 1000 lappen nu :tummenupp

Kostnader

Givetvis vet hon vad et kostar man kan väll inte ljuga för varandra.

"Vet din åkta hälft/sambo/partner om vad ditt bankörande/tävlande kostar - egentligen?"

Ska väl hon/han inte bry sig om enkelt uttryckt :) Racing är racing, det får kosta tills man är på gränsen till personlig konkurs!

soppatorsken skrev:

Nu vet inte jag vad du har hört, men det verkar vara en sann sociopat som har berättat det för dig.

Skulle aldrig falla mig in att berätta vad mina båda mc kostar mig vart år.
Jag är född till att ljuga :banana

Måste säga att det är förvånansvärt jämnt. Trodde fler var lika fega lögnaktiga krakar som jag själv....

Uhm, ska man försöka sig på en tolkning av den freudianska felsägningen (eller?) "åkta" (körda?) istället för "äkta" i rubriken? :notme

Problem

Nu beror det ju lite på vad man menar med livspartner men jag har fått ett seriöst problem nu när mina barn börjar förstå vad jag lägger ut på däck under säsong. När jag börjar knysta "Nä, jag tycker det där Blood Splatter Mega Rally III till din x-box är lite dyrt" så börjar han berätta om hur mycket pengar jag har råd(?) att lägga på nåt så simpelt som mc-däck, och bara för EN HELG, så vad är ett ynka x-box jämfört med det???

ZoulFly skrev:
Nu beror det ju lite på vad man menar med livspartner men jag har fått ett seriöst problem nu när mina barn börjar förstå vad jag lägger ut på däck under säsong. När jag börjar knysta "Nä, jag tycker det där Blood Splatter Mega Rally III till din x-box är lite dyrt" så börjar han berätta om hur mycket pengar jag har råd(?) att lägga på nåt så simpelt som mc-däck, och bara för EN HELG, så vad är ett ynka x-box jämfört med det???

Helrätt uppfostran. Barn måste, i tidig ålder, lära sig pengars värde, som tex. hur mycket man tjänar, per timme och totalt per år, genom att köpa äpplen för 1 kr styck och sälja dem för 2.50, hur man enklast lurar av en kompis 500 spänn och hur mycket rektorn är villig att betala för de där bilderna på honom och städtanten.

Konsultera Freppa för mer info, han har skrivit flertalet böcker i ämnet barnuppfostran på det kapitalistiska sättet.

ZoulFly skrev:

BUSTED :hihi

Om sanningen kan göra ont är det en manlig plikt att ljuga. Det är för deras eget bästa.

Jag skulle säga ... kanske... Jag har berättat vad min tilltänkta budget är och hon har sagt.
Jag lägger inte en spänn på din död...
Men Heffaklump vill hon gärna åka så hon är nog rätt kluven.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8