Vet din åkta hälft/sambo/partner om vad ditt bankörande/tävlande kostar - egentligen?

Vet din äkta hälft/sambo/partner om vad ditt banåkande/tävlande kostar - egentligen?

• Antal röstningar
    0

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Frågan är enkel. Vet din livspartner om hur mycket det egentligen kostar att leka med motorcyklar på asfalterad bana?

Själv kryssar jag i ett rungande NEJ.

Är du galen? Man kan inte ens fundera på att berätta för henne vad det kostar! Hon skulle explodera :kocko

Njä, hon vet att det kostar nästan alla mina pengar men hon vet nog inte riktigt hur mycket det är... Det är jättepopulärt att flytta hemifrån och spara till nästa säsong samtidigt.
Kan man inte ha nytta av gamla däck i hemmet? :rolleyes:

Detta är en av fördelarna med att vara singel. :hihi Man behöver inte brottas med samvetet i dylika frågor. Allt går till hojarna och ingen klagar. :banana

Svarade nej, är ju iofs nybliven singel(igen), men hon visste på ett ungefär vad det kostade, men aldrig hela sanningen eller hela notan...

edit: Iofs vet jag inte heller hela notan, man betalar och glömmer, fort som fan..

Relapse skrev:
Detta är en av fördelarna med att vara singel. :hihi Man behöver inte brottas med samvetet i dylika frågor. Allt går till hojarna och ingen klagar. :banana

Så sant som det är sagt

Som nybliven singel så är detta numera inga problem, ja vad gör man inte för sporten....

Det är klart jag har vetat vad det kostat! Och det är klart att man är med på det! Det är ju liksom en livsstil... :)

Jo hon vet nog i stora drag vad det kostar, och hon tycker att det är 100% :kocko Men å andra sidan tycker jag att det är lika :kocko att slänga ut 6000:- i månaden på kläder...

kajlyl skrev:
flickvänn är gay!:rolleyes:
fassan vet, mossan inte...

Säger killen som sket i hojen på asfalten, o istället stod o hoppade o vinkade åt morsan när han hade klotat på Knudan! MAMMAGRIS :tuttar ;)

jag har ju precis (tror jag i alla fall, man vet ju inte med dom ibland) träffat tjej nu efter nästan 6år som singel.
berättar allt, ska hon bli skrämd och dra så är det lika bra att det blir direkt, dock så verkar tid spela större roll än pengar.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8