Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Socrates skrev:2108611Edit: Såg detta på www.bt.se nu
Två dödsolyckor i Västra Götaland
Två trafikolyckor med dödlig utgång inträffade i trakterna av Borås och Ulricehamn i dag. En mc-förare omkom efter en kollision med en personbil liksom en person som med sin bil kolliderade med ett träd./TT
![]()
robb skrev:2108976Riktigt otäckt.. hörde om det när polaren ringe o frågade om jag var OK.. R:I![]()
Socrates skrev:2109142Jobbigt att inte veta om det är någon man känner eller ej, men om man nu kände personen borde man veta det vid detta laget...hemsk i vilket fall som helst
Här är en liten uppdatering: http://www.bt.se/bt/btartikel.asp?version=266705

robb skrev:2109410ja.. lite småjobbigt.. men jag fattar inte hur SOS-alarm kan missa att inte larma Polis o Räddningstjänst... detta FÅR INTE HÄNDA!![]()
rockagill skrev:2111646Kan inte alla sluta att spekulera så mycket.
Tror inte att anhöriga och vänner (som läser här) tycker att det är så kul läsning när folk spekulera till höger och vänster.
Skippa det och skänk en tanke till dom drabbade istället.
McB skrev:2114547Har rensat lite. Håll er på mattan med spekulationerna, tack.
robb skrev:hur som helst.. hörde namnet igår men vill inte hänga ut honom..
sven666 skrev:2115915inget ont mot dig robb men va fan.. sånt blir jag lite arg på asså.. här har vi en dödsolycka som kan gälla en av våra bekanta.. åsså vill ingen säga vem det är!?!
kan säga att om JAG nånsin är med i en olycka så vill jag helst att min vänner och bekanta får reda på det direkt och inte att dom ska behöva ringa runt 3-4mån senare och undra vars fan jag tog vägen nånstans!!
kanske är lite konstig men jag tycker det är jävligt respektlöst emot dom efterlevande.
iaf, mkt tragisk olycka med sämsta möjliga slutRIP.
ed: har fått flera PM av folk här på forumet nu och killen heter Malek, ingen bekant till mig men jag skänker ändå en tanke till hans anhöriga.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |