Vem ??

Otäck olycka!

Fruktansvärd olycka.
Min tanke går till anhöriga och vänner!

Edit: Såg detta på www.bt.se nu

Två dödsolyckor i Västra Götaland
Två trafikolyckor med dödlig utgång inträffade i trakterna av Borås och Ulricehamn i dag. En mc-förare omkom efter en kollision med en personbil liksom en person som med sin bil kolliderade med ett träd./TT

:(

Last edited:
Socrates skrev:
2108611 Edit: Såg detta på www.bt.se nu

Två dödsolyckor i Västra Götaland
Två trafikolyckor med dödlig utgång inträffade i trakterna av Borås och Ulricehamn i dag. En mc-förare omkom efter en kollision med en personbil liksom en person som med sin bil kolliderade med ett träd./TT

Riktigt otäckt.. hörde om det när polaren ringe o frågade om jag var OK.. R:I:P

Socrates skrev:
2109142 Jobbigt att inte veta om det är någon man känner eller ej, men om man nu kände personen borde man veta det vid detta laget...hemsk i vilket fall som helst :(

Här är en liten uppdatering: http://www.bt.se/bt/btartikel.asp?version=266705

ja.. lite småjobbigt.. men jag fattar inte hur SOS-alarm kan missa att inte larma Polis o Räddningstjänst... detta FÅR INTE HÄNDA! :huvet

robb skrev:
2109410 ja.. lite småjobbigt.. men jag fattar inte hur SOS-alarm kan missa att inte larma Polis o Räddningstjänst... detta FÅR INTE HÄNDA! :huvet

Helt sjukt, och det faktum att folk var i vägen för ambulansen är minst lika skrämmande...hur f*n tänker folk :confused:

såg precis detta, hoppas verkligen alla är ok.

http://www.bt.se/uploaded/image/2006/4/24/Johan-motorcykel-olycka2_LH.jpg

känner inte igen hojen men det är väl en R1 +04 ?

sen måste jag säga att folk som inte flyttar sig för ambulans och blockar en olycksplats förtjänar fan själva att vara med i en krock :mad: schokerande att läsa om folks avsaknad av empati, har själv upplevt det och man blir ju bara så förbannad!!!!

Last edited:
tråkig början på sesången..Alltid lika jobbigt att se såna här saker i tidningen,sörjer med dem som kände honom..R.I.P

Olycka

Kan inte alla sluta att spekulera så mycket.

Tror inte att anhöriga och vänner (som läser här) tycker att det är så kul läsning när folk spekulera till höger och vänster.

Skippa det och skänk en tanke till dom drabbade istället.

Last edited:
rockagill skrev:
2111646 Kan inte alla sluta att spekulera så mycket.

Tror inte att anhöriga och vänner (som läser här) tycker att det är så kul läsning när folk spekulera till höger och vänster.

Skippa det och skänk en tanke till dom drabbade istället.

precis som jag skrev.. :rolleyes: håller med dej....

fortfarande ingen som vet vem det är???

har massor med polare i kinna/borås trakten.. var han därifrån eller var det bara där han crashade?

McB skrev:
2114547 Har rensat lite. Håll er på mattan med spekulationerna, tack.

hmm... jag har inte läst om någon spekulation..... bara att man hör mycket på omvägar.. men inga spekulationer...

hur som helst.. hörde namnet igår men vill inte hänga ut honom..

R.I.P

robb skrev:
hur som helst.. hörde namnet igår men vill inte hänga ut honom..

inget ont mot dig robb men va fan.. sånt blir jag lite arg på asså.. här har vi en dödsolycka som kan gälla en av våra bekanta.. åsså vill ingen säga vem det är!?!

kan säga att om JAG nånsin är med i en olycka så vill jag helst att min vänner och bekanta får reda på det direkt och inte att dom ska behöva ringa runt 3-4mån senare och undra vars fan jag tog vägen nånstans!!

kanske är lite konstig men jag tycker det är jävligt respektlöst emot dom efterlevande.

iaf, mkt tragisk olycka med sämsta möjliga slut :( RIP.

ed: har fått flera PM av folk här på forumet nu och killen heter Malek, ingen bekant till mig men jag skänker ändå en tanke till hans anhöriga.

Last edited:
sven666 skrev:
2115915 inget ont mot dig robb men va fan.. sånt blir jag lite arg på asså.. här har vi en dödsolycka som kan gälla en av våra bekanta.. åsså vill ingen säga vem det är!?!

kan säga att om JAG nånsin är med i en olycka så vill jag helst att min vänner och bekanta får reda på det direkt och inte att dom ska behöva ringa runt 3-4mån senare och undra vars fan jag tog vägen nånstans!!

kanske är lite konstig men jag tycker det är jävligt respektlöst emot dom efterlevande.

iaf, mkt tragisk olycka med sämsta möjliga slut :( RIP.

ed: har fått flera PM av folk här på forumet nu och killen heter Malek, ingen bekant till mig men jag skänker ändå en tanke till hans anhöriga.

okej.. det är lungt..

dock tur att jag inte skrev vad han hette igår.. fick reda på vem det var.. men med fel namn.. fick även höra från en idag att det var han, Malek som omkommit..

mvh robban

*/ ?>
Back