Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mitt andraval. Det jag sett av Spies hitills har dock imponerat oerhört på mig och ser man till hans historia så vet man att han i prinicp alltid tar poäng. Det kommer göra att han kommer ta titeln före Haga som ju tyvärr fimpar något race för mycket.Noriyuki Haga, tveklöst.
Visst är det skönt?hmm ser inte schumachers namn nånstans.....
Noriyuki Haga, tveklöst.
Mitt andraval. Det jag sett av Spies hitills har dock imponerat oerhört på mig och ser man till hans historia så vet man att han i prinicp alltid tar poäng. Det kommer göra att han kommer ta titeln före Haga som ju tyvärr fimpar något race för mycket.
Varför? Motivera!Spies!
Många som röstar men få som motiverar sina val så jag får väl föregå med gott exempel.
Jag tror på Spies av fäljande anledningar.
1. Han är ruskigt snabb och verkar inte ha problem att lära sig banorna fort, antalet nya banor kan ju vara en nackdel.
2. Hojen verkar väl så god redan nu och har rimligen mycket utvecklingspotenial.
3. Han är ruskigt jämn och klantar sig sällan och tar nästan alltid poäng, något Haga inte har varit så bra på. Spies statistik från AMA är ruskigt imponerande när det gäller just detta.
4. Yamaha Motor Italia är ett väldigt bra team och han har med sig Tom Housworth som teamchef.
Visst är det skönt?
+1
tokgasande japan need I say more?
Motivering:
Ofta mkt snabb(spektakulär) kan banorna och om ducati får till hojen så blir han svårslagen!
Enda nackdelen kan vara att han inte är helt jämn vilket var enda orsaken till att bayliss kunde defilera i slutet på säsongen! Dock så är han ju mkt jämn om man jämför med andra förare som då och då hittar til pallen men det lilla sista för att vinna vm har fattats sista säsongerna!
Självklart vill jag rösta på Haslam och Stiggy men det får vänta nått år tills dom vant sig!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |