Vem var det ?

Såg någon på en ktm lc4:a Orange-färgad på Sveavägen vid halv-tio tiden i lördags morse.. Du stod och kickade på ett övergångsställ vid ett rödljus (gissa om jag började småflina lite i bilen) när jag började närma mig dig bakifrån fick du igång hojen och brassade på lite smått några gånger på bakan.. Någon som känner sig träffad? :)

En ZX7R från långt bort hela vägen in till Stockholm/Södertälje. Du hade en liten Clio-kompis och såg du att sitta stelt och frysa. Nyköpt, kanske? Grattis iaf!

Nån på SH som åker runt på en röd triumph i hagsätra? Hörde sen gasa satan förbi min gata ;)

Nån på Hayabusa med skjuts på Nynäsvägen söderut igår vid 23.30 rycket. Tack för att du drog upp farten för mig så jag kom hem i vettig tid :tummenupp

Kör du runt naken eller? :tuttar

Ja eller så hon lära sig köra på bakan eller göra nåt annat galet...:D
Jag kör varje dag i sthlm och inte faen är det nån som undrat vem faen idioten på den kopparfägade skjöldpaddsröven är.. :hihi

Någon som troligen bor på ekerö körandes, vad jag misstänker, en svart/orange ktm? Sett dig genom sisådär 5 år nu körandes här. En del slangade & busande :)

Såg dig utanför statoil vid träkvista,ekerö idag när jag fyllde på luft i däcken. Kom du från svartsjöbanan må tro? Ljudet var det inget fel på iaf!

Såg en svart gixxer k7 k8 idag den 30/5 -10 som jag möte när jag var påväg ut till Skokloster :)

nån här?

Vem vare som åkte en svart Ducati monster med lite frontkåpa. svart ställ.. E4 norr i höjd med kista avfarten. (måste varit en långhårig brud ljusbrunt hår..)
NICE ASS!

Mattsvart Speed triple, -05 eller nyare med originalstuk på dämparna. Säby sim- och sporthall, Salem Centrum. Vid 19:30-20:00 ikväll.

Vilken läcker hoj!

Någon här som kör en grå Ducce? Hade bakom mig idag på Svinningevägen vid 16-tiden, var ett jävligt bra ljud i den. :tummenupp

Nyheter
GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Back