Vem var det ?

Såg någon på en ktm lc4:a Orange-färgad på Sveavägen vid halv-tio tiden i lördags morse.. Du stod och kickade på ett övergångsställ vid ett rödljus (gissa om jag började småflina lite i bilen) när jag började närma mig dig bakifrån fick du igång hojen och brassade på lite smått några gånger på bakan.. Någon som känner sig träffad? :)

En ZX7R från långt bort hela vägen in till Stockholm/Södertälje. Du hade en liten Clio-kompis och såg du att sitta stelt och frysa. Nyköpt, kanske? Grattis iaf!

Nån på SH som åker runt på en röd triumph i hagsätra? Hörde sen gasa satan förbi min gata ;)

Nån på Hayabusa med skjuts på Nynäsvägen söderut igår vid 23.30 rycket. Tack för att du drog upp farten för mig så jag kom hem i vettig tid :tummenupp

Kör du runt naken eller? :tuttar

Ja eller så hon lära sig köra på bakan eller göra nåt annat galet...:D
Jag kör varje dag i sthlm och inte faen är det nån som undrat vem faen idioten på den kopparfägade skjöldpaddsröven är.. :hihi

Någon som troligen bor på ekerö körandes, vad jag misstänker, en svart/orange ktm? Sett dig genom sisådär 5 år nu körandes här. En del slangade & busande :)

Såg dig utanför statoil vid träkvista,ekerö idag när jag fyllde på luft i däcken. Kom du från svartsjöbanan må tro? Ljudet var det inget fel på iaf!

Såg en svart gixxer k7 k8 idag den 30/5 -10 som jag möte när jag var påväg ut till Skokloster :)

nån här?

Vem vare som åkte en svart Ducati monster med lite frontkåpa. svart ställ.. E4 norr i höjd med kista avfarten. (måste varit en långhårig brud ljusbrunt hår..)
NICE ASS!

Mattsvart Speed triple, -05 eller nyare med originalstuk på dämparna. Säby sim- och sporthall, Salem Centrum. Vid 19:30-20:00 ikväll.

Vilken läcker hoj!

Någon här som kör en grå Ducce? Hade bakom mig idag på Svinningevägen vid 16-tiden, var ett jävligt bra ljud i den. :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon