Vem var det ?

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM smc-r
quattrojonas - ja men då snackar vi om samma kille, kul! :tummenupp

andy-l - Då måste det fan vara dig jag alltid ser och isf bor vi på samma gata! Vi får ta en sväng någon gång! Tuta om du ser någon i närområdet med vitt skinnställ @ röd honda cbr 600.
 

Koldioxid

Bartendare...
Gick med
6 May 2008
Ort
Bromma/ulvsunda
Hoj
Hojlös igen...
Vems Gixxer 1000 i kopparfärg, slicks på och punka fram står på folkungagatan på Södermalm? Varje dag som jag åker till jobbet så ser jag mer skit på hojen. Nu senast har det kladdats med någon typ av märkpenna på däcken.

Snälla, hämta hem din hoj. Orkar inte se skiten förfalla för att du är lat...
 

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Väsby
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Körde om en Merca cab på insidan E4 norrgående idag höjd med Sollentuna, stod JAGAD på skyltarna, undrar om det var "våran" Jagad som var ute och fiskörde?
 

R5+1

Guest
Eftermiddag fredag den 13:e...

Gul Suzuki (nyare GSX?) parkerade utanför Biltema i Alby.
Sen backade en skåpbil in i samma ruta så du fick panikbacka hojen.
En blatte ropade (ett par gånger) åt svennen bakom ratten att du fanns där, innan saten stannade och faktiskt kollade bakåt.

Tur att rutan snett bakom var tom så du och hojen klarade sig undan blindstyret!:tummenupp
Gör som jag nästa gång och skit i bilrutorna, ställ dig på spärrlinjerna vid ingången! De flesta hojister gör så och det är ingen lastzon där i alla fall.
 

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
Ni som jag och farsan träffade vid hellasgårdens parkering ett par gånger, hänger någon av er här? Tack för morsningen och tummen upp vid rödjuset på värmdövägen igår haha :) Tog några sekunder innan jag såg vem det var. Körkortet är fixat och klart som du kanske förstod, hur har det gått för dig?
 

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Ort
sthlm
Hoj
babsan <3
Illegala kappkörningar med snabba sportbilar gäckar polisen. Under natten till lördag kördes streetrace på väg 73 i Jordbro.

- Det mest upprörande är att människor står med sina barn utefter vägkanterna och tittar på. Jag fattar inte att folk utsätter sina barn för detta, säger en poliskälla.

Hundratals människor hade samlats vid väg 73 under natten till lördagen, enligt källan. Vägen spärrades av så att privatpersoner kunde köra streetrace i hög hastighet.

Polisen är många gånger maktlös.

- Det är faktiskt inte så lätt att få stopp på det där. Vi måste beakta flera olika säkerhetaspekter. Vi var där i natt och delade ut p-böter så gott vi kunde, säger en polis till Sveriges Nyheter.

Vid de illegala tävlingarna samlas stora åskådarskaror. Vägarna blockeras och trafiken dirigeras om av arrangörerna. Risken för olyckor är hög.

- De körde med motorcyklar i rasande fart i natt. Det var nära att smälla vid ett tillfälle, enligt våra uppgifter, säger poliskällan.

vem va stjärnan?
 

Gauer

Medlem
Gick med
31 May 2010
Ort
Botkyrka
Hoj
-86 Honda NS125F
Vid NetOnNet i Slagsta, du körde en Suzuki GSX-R tror 600.
Du hade en SH tröja där det stog SGT(?) och text under "Adrenaline because you like it" eller liknande.
vem är du?

EDIT: jag var på den fina 125:an och hade en ÖVNINGSKÖRNING-varselväst
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ursäkta uttrycket, men vem fan var du idiot som fick en utskällning på macken vid Gottröra igår den 1/9 för att du försökt prejja mig av vägen? Inte nog med att du skrämde skiten ur mig, du gjorde detsamma med de andra i gänget oxå. Varför ens köra som du gör när du helt klart inte klarar av det eftersom du vinglade värre än Torsten Flink on drugs över vägen. Skulle inte förvåna mig om man läser om dig i olyckstråden inom en snar framtid.
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Ursäkta uttrycket, men vem fan var du idiot som fick en utskällning på macken vid Gottröra igår den 1/9 för att du försökt prejja mig av vägen? Inte nog med att du skrämde skiten ur mig, du gjorde detsamma med de andra i gänget oxå. Varför ens köra som du gör när du helt klart inte klarar av det eftersom du vinglade värre än Torsten Flink on drugs över vägen. Skulle inte förvåna mig om man läser om dig i olyckstråden inom en snar framtid.

Nån med för stor motor och för lite k*k och förstånd. Vad var det som hände?
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Ursäkta uttrycket, men vem fan var du idiot som fick en utskällning på macken vid Gottröra igår den 1/9 för att du försökt prejja mig av vägen? Inte nog med att du skrämde skiten ur mig, du gjorde detsamma med de andra i gänget oxå. Varför ens köra som du gör när du helt klart inte klarar av det eftersom du vinglade värre än Torsten Flink on drugs över vägen. Skulle inte förvåna mig om man läser om dig i olyckstråden inom en snar framtid.

Hm.. Låter ju helt otroligt att nån skulle försökt prejja dig och dina polare av vägen och sen stanna på macken som om inget hade hänt... Var det verkligen så det gick till...? :va
Låter i mina öron som du överdriver en smula..
 

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Hm.. Låter ju helt otroligt att nån skulle försökt prejja dig och dina polare av vägen och sen stanna på macken som om inget hade hänt... Var det verkligen så det gick till...? :va
Låter i mina öron som du överdriver en smula..

På SH är allt alltid balanserat och nyanserat.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hm.. Låter ju helt otroligt att nån skulle försökt prejja dig och dina polare av vägen och sen stanna på macken som om inget hade hänt... Var det verkligen så det gick till...? :va
Låter i mina öron som du överdriver en smula..

Ok, jag kallar härmed vittne numero:

1# emma082
2# Flipboat
3# Baisarn
4# Croc
5# ak4

och ett par till som jag inte vet vad dom heter på sporthoj. :mad:

Om han inte försökte preja oss av vägen så va han jävligt sugen på att hångla iallafall, för de som kommer sådär nära mig utan att ha tillåtelse att hångla brukar åka på en propp. :huvet
 
Nyheter
Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Top