Vem va detta??

det är klart som satan att man skulle spöa skiten ur den som sitter på min stulna båge.
Fast då gäller det ju att vara säker på att det är rätt båge innan man börjar je den jävln vad den tål o lite till

Hade nog gjort likadant om jag var 110% säker på att det vore min motorcykel. Jag hade nog inte spöat honom men jag hade sett till att han inte tog sig därifrån på egen hand eller på motorcykeln innan polisen kom till platsen.

Hade nog gjort likadant om jag var 110% säker på att det vore min motorcykel. Jag hade nog inte spöat honom men jag hade sett till att han inte tog sig därifrån på egen hand eller på motorcykeln innan polisen kom till platsen.

Vad som hänt på riktigt är svårt att sia om när man läser artikeln. Han kanske bara höll i snubben som vevade och försökte sticka?

Det är bara ett av många argument för att alltid ha ett baseb... brännbollsracket i bilen! Utöver att det är bra att kunna utöva sin hobby på ett lättillgängligt sätt!

Vad som hänt på riktigt är svårt att sia om när man läser artikeln. Han kanske bara höll i snubben som vevade och försökte sticka?

Artikeln innehåller ord som "bråk" i rubriken och "misshandel" längre ner i texten. Det kan man tolka rätt fritt. Jag väljer i likhet med en annan innan mig att tolka det som någon spöar en annan. Om det är tjuven eller den "rättfärdige" ägaren som fick stryk vet vi inte i nuläget. Vi vet inte ens om motorcykeln är den stulna.

Artikeln innehåller ord som "bråk" i rubriken och "misshandel" längre ner i texten. Det kan man tolka rätt fritt. Jag väljer i likhet med en annan innan mig att tolka det som någon spöar en annan.

Frågan är väl hur snuten tolkade det som sas i larmet och framförallt hur GP tolkade vad snuten sa. Både polis och media är ju rätt duktiga på att lyckas göra en höna av en fjäder.

Hur som helst. Bra ingripande och hoppas verkligen han piskade upp den andre ordentligt.

Uppdaterad text:
Enligt Björ Blixter ska motorcykeln har varit ute på Blocket. I samband med en provkörning försvann den tilltänkta köparen. Det är dock en annan person som anträffades på Örgrytevägen.

Motorcykelföraren är gripen och en anmälan om olovligt förfogande har upprättats. Föraren misstänks även för rattfylleri och kommer att genomgå en provtagning.

Det är bara ett av många argument för att alltid ha ett baseb... brännbollsracket i bilen! Utöver att det är bra att kunna utöva sin hobby på ett lättillgängligt sätt!

Varför inte ett rejält spärrskaft? Det kan ju användas till hjulbyte oxå..

Journalister idag alltså..

De artikeln är så USELT skriven att ingen av oss kan tolka vad som egentligen hänt! :huvet

För helvete korrekturläs innan ni publicerar skiten...

Helt rätt, spö ska dom ha.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...