Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
twinner skrev:Han på bilden är inte italienska,Han är en rysk transvestit som efter 3 år som hora fick fängelse. En del av tiden i fängelset gick till att bygga hojar av använda plastbestick.
Och just den bilden hittade du!

ksann skrev:Min hoj var byggd av en fin italienska:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Mögel skrev:Min är byggd av han på bildens kusiner..
twinner skrev:Han på bilden är inte italienska,Han är en rysk transvestit som efter 3 år som hora fick fängelse. En del av tiden i fängelset gick till att bygga hojar av använda plastbestick.

Smallstone skrev:Ser man på =) min är oxå byggd i italien men jag vet bara att tjejen på bilden provkörde min.
Min med![]()
Snigelspår på sadeln?Smallstone skrev:..men jag vet bara att tjejen på bilden provkörde min.
![]()
Jag var på tekniska mässan för några år sen, då var KUKA där med sina robotar, och i den största roboten hade dom hängt en korg modell uppskjutet eller hangover, man vart hur som helst fastspänd och sen for den korgen runt i luften med gästerna.Peder Rosberg skrev:
Den var jag dönöjd med i flera dagar.crashtestdummy skrev:Jag var på tekniska mässan för några år sen, då var KUKA där med sina robotar, och i den största roboten hade dom hängt en korg modell uppskjutet eller hangover, man vart hur som helst fastspänd och sen for den korgen runt i luften med gästerna.
Jag och en kompis gick förbi och jag utbrister på bredaste värmländska, "här står di i kö för att hänga i kuka"
Den var jag dönöjd med i flera dagar.

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tssst, din hoj är byggd av en överviktig och olivoljeflottig 47-årig kvinna från Varese med massiva mängder hår under armarna. Tjejen i denna reklambild har handskar på sig eftersom hon inte vill ta i den nedflottade och nedsvettade hojen .ksann skrev:Min hoj var byggd av en fin italienska:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag tror hon håller på att skruva tillbaka milen på mätaren.Suomalainen skrev:Beror väl på vad man menar med byggd... montera dit en luftburk lr vad det är hon gör, innan hojen går vidare till nästa station i monteringen. Och luftburken har hon inte ens skruvat ihop själv, för den är förmonterad någon annanstans.![]()
AAHhhh.. det är därför dom går sönder o vibrerar. Det är brudar som skruvat ihop domksann skrev:Min hoj var byggd av en fin italienska:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Orca69 skrev:Jag tror hon håller på att skruva tillbaka milen på mätaren.

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda