Vem satt ihop din hoj?!

ksann

Fairings are for sissies!
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
.
Min hoj var byggd av en fin italienska:
P7290033.jpg

:banana :banana :banana :banana

Han på bilden är inte italienska,Han är en rysk transvestit som efter 3 år som hora fick fängelse. En del av tiden i fängelset gick till att bygga hojar av använda plastbestick.
Och just den bilden hittade du!

.

twinner skrev:
Han på bilden är inte italienska,Han är en rysk transvestit som efter 3 år som hora fick fängelse. En del av tiden i fängelset gick till att bygga hojar av använda plastbestick.

Det här inlägget kan vara det mest glädjedödande och roliga som jag sett i hela mitt liv! :rofl

Ser man på =) min är oxå byggd i italien men jag vet bara att tjejen på bilden provkörde min.

76.jpg

twinner skrev:

det va fan det roligaste jag läst på länge :lol

Peder Rosberg skrev:
Och han på bilden heter "KUKA" :hihi
http://www.kuka.com/en/
Jag var på tekniska mässan för några år sen, då var KUKA där med sina robotar, och i den största roboten hade dom hängt en korg modell uppskjutet eller hangover, man vart hur som helst fastspänd och sen for den korgen runt i luften med gästerna.
Jag och en kompis gick förbi och jag utbrister på bredaste värmländska, "här står di i kö för att hänga i kuka"
:hihi Den var jag dönöjd med i flera dagar.

crashtestdummy skrev:
Jag var på tekniska mässan för några år sen, då var KUKA där med sina robotar, och i den största roboten hade dom hängt en korg modell uppskjutet eller hangover, man vart hur som helst fastspänd och sen for den korgen runt i luften med gästerna.
Jag och en kompis gick förbi och jag utbrister på bredaste värmländska, "här står di i kö för att hänga i kuka"
:hihi Den var jag dönöjd med i flera dagar.

He he! Vi har ett par på jobbet med, När dom krånglar så säger vi
att dom har kukat ur.

Senaste James Bond när "Halle" sitter fastspänd, så är det en KUKA som
är statist, Och vems KUKA:r skulle inte fara omkring som den? med strålar
och allt, vid en sådan kvinnlig fägring :tuttar

ksann skrev:
P7290033.jpg

Beror väl på vad man menar med byggd... montera dit en luftburk lr vad det är hon gör, innan hojen går vidare till nästa station i monteringen. Och luftburken har hon inte ens skruvat ihop själv, för den är förmonterad någon annanstans. :hihi

ksann skrev:
P7290033.jpg

Har hört att just denna Italienska enbart byggde vissa special modeller, dvs de som beställde en speciell färg på luftburken.

Standard modellen, allra mest den med röd tank, byggdes av hennes brorsa, som vägde lika mycket som 200kg pasta.

ksann skrev:
P7290033.jpg

Tssst, din hoj är byggd av en överviktig och olivoljeflottig 47-årig kvinna från Varese med massiva mängder hår under armarna. Tjejen i denna reklambild har handskar på sig eftersom hon inte vill ta i den nedflottade och nedsvettade hojen .

Suomalainen skrev:
Beror väl på vad man menar med byggd... montera dit en luftburk lr vad det är hon gör, innan hojen går vidare till nästa station i monteringen. Och luftburken har hon inte ens skruvat ihop själv, för den är förmonterad någon annanstans. :hihi
Jag tror hon håller på att skruva tillbaka milen på mätaren.

twinner skrev:

ASGARV!!!!! :yoparty :lol :lol :lol

den här tjejen provade fjädringen på min hoj..därför var jag tvungen att byta till öhlins....

Bifogat

• yeahbaby.jpg
    yeahbaby.jpg
    89.9 KB · Visningar: 258
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Efter rykten om en ny retro...