Vem mördade Olof Palme?

Last edited:
Kul inslag i Måndagsbörsen med GW från den tiden.
:grisfesten

Ahh, gamla hederliga MåndagsBörsen,,, skön dialog den hade jag missat.
Det var tider,,, Västtyska ambassaden, Normalmstorg, Harrisburg, Sovjetunionen, Moshe Dayan, ubåtskränkningar m,m,,,,,,,,,,,,,,,,

Vem var vittnet Gösta Söderström mötte direkt på mordplatsen, som sa "de"?

Gösta Söderström.jpg

Elva års trådlyft, i ett fall som redan då var kallt....

Men hoppet om att hitta mördaren dör i alla fall inte....

Efter all denna tid som gått så spelar de ingen roll, men jag tror mr ganska storsäkerhet att de va Christer Pettersson gjorde de..

1667937926218.png
Hej!

Krister Petersson här. Nej, pETersson, inte pETTersson.

Jag har beslutat att rätt svar på från var Skandiamannen. Skandiamannen ska alltså in på vågrätt tre.

Nästa vecka återkommer jag om gud finns vilken religion som egentligen är rätt. Tills dess, tjinge-ling!

View attachment 478360
Hej!

Krister Petersson här. Nej, pETersson, inte pETTersson.

Jag har beslutat att rätt svar på från var Skandiamannen. Skandiamannen ska alltså in på vågrätt tre.

Nästa vecka återkommer jag om gud finns vilken religion som egentligen är rätt. Tills dess, tjinge-ling!
Av kristenisterna så måste det ju vara rastafarianisterna som har rätt ejjentlijen.

Jag har varit pastafari sedan starten, jag har dock inte durkslag på huvudet så ofta.....

Det var inte jag, jag har albyl för den kvällen.

Med tanke på frågetecken kring Stig Engströms lögner, ändrade vittnesmål och därtill orimliga tidsluckor, finns inte mycket som talar emot att han är gärningsmannen.
Möjligen att han framstår som lite för "klumpig" för att lyckas så hyfsat med det hela och dessutom kunnat hålla tyst om det, med tanke på att han gillade att framhäva sin egen roll, och ville "kvala in" bland de bekanta som stod högre upp på samhällsstegen.

Själv är jag mer inne på spåret att han kan ha medverkat och/eller underlättat för en annan gärningsman, genom att förvilla och fördröja händelseförloppet, alternativt hanterat vapnet före och/eller efter dådet. (ingen på eller runt brottsplatsen visiterades).

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!