Vem kör längre än mig på bakhjulet?

Jag börjar på allvar tro att jag är utvecklingsstörd men att omgivningen inte har hjärta att tala om det för mig.

Skiten slår ju bara över!!:4skrika

haha fan va skön :)

Jag fick 85 poäng. Är det dåligt?
Fast å andra sidan har jag faktiskt fått i mig ett par öl också, kanske är därför man inte ska köra på bakhjulet när man druckit... i alla fall inte på dataspel.

i synnerhet inte datorspel:fyllisar

Last edited:
Last edited:
Haha, fan klockrent spel... dock tycker sambon annorlunda, ska tydligen fixa nått här hemma... måste träna, suger på spelet, precis som på wheelie i verkligheten :tungan

Sådär, hoppas sporthojjen inte är försäkrad i något svenskt FSB.... snittade nog på 20-30 efter 30 minuter, spelet borde flyta i gaffelolja efter mina framfarter, I suck... :glömdet

boys boys,,,,
50m stoppie på laholms vägen med sv´n:banana

vi håller på att klippa ihop en video. kommer inom kort.
15 min 3 veckor :tummenupp

Sådär, hoppas sporthojjen inte är försäkrad i något svenskt FSB.... snittade nog på 20-30 efter 30 minuter, spelet borde flyta i gaffelolja efter mina framfarter, I suck... :glömdet

1024 meter... men jag kör Vaio och du säkert Mac... Ps, -byt packning i gaffelbenen istället... oljan blir det inget fel på :tungan

Nä det räckte att försöka inbilla någon att den kör av sig självt på slangen, underförstått du är hitler på att slanga på ett anonymt internetforum.:)
Innan du hoppar ned i bajshögen borde du faktiskt testa själv, hojen slangar av sig själv, ergo du måste bara korrigera när det är ned/uppförslut.

:hej

1047. Heja mig!

1077. Hur kan man få mer, man går ju i mål?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT