Vem kör längre än mig på bakhjulet?

1139, rakt in i mål med skotern. Vilket hände efter försök 30, allt innan bestod av vurpor nästan omedelbart...haha.

1135 med sporthojen, gaaah.

Last edited:
WTF?

Thats the longest I´ve ever seen stod det. Jag kom i mål och där stängdes det av. På 1044? :va

Hur funkar poängräkningen eg?

Jag har kört ca 5 mil på bakhjulet på motorvägen mellan Köping och Örebro. Klart tuffare än det där dataspelet :yoparty

Tror att det går att få högre poäng om man lyckas köra långsammare men bromsen är fan helkass, omöjlig att kontrollera! GAH :huvet

Fan jag gick i mål på 1051m o när jag ska regga mitt score ser jag att några har fått 1052 är det så jävla illa att jag missa mål med en meter för hjulet var precis på väg ner:huvet

vafan!! Vid 1051 gick jag över mållinjen och den bröt.. hade ju världen flow, hade garanterat blivit en repa på runt 1500!! :näsblod

Därför att jag inte bryr mig om att vara bäst på ett internetspel på ett anonymt internetforum.

Nä det räckte att försöka inbilla någon att den kör av sig självt på slangen, underförstått du är hitler på att slanga på ett anonymt internetforum.:)

Nä det räckte att försöka inbilla någon att den kör av sig självt på slangen, underförstått du är hitler på att slanga på ett anonymt internetforum.:)

Fast den gör ju det, märkte jag efter ett tag. Bara att hålla fullgas om man har rätt höjd så kör den tills man kommer i mål. Men det gäller ju att man har hög fart först.

Hmm, det verkar som om man får mer poäng om man ligger inom det röda lean-angle området... sjukt beroendeframkallande!

Jag börjar på allvar tro att jag är utvecklingsstörd men att omgivningen inte har hjärta att tala om det för mig.

Skiten slår ju bara över!!:4skrika

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...