Vem har beggade däck åt mig?

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Seså, nån som vet nån som kör på bana och har ett par sulor te salu? mönstrade..

Kolla med "ZXR750DIESEL" köpte ett depåställ av honom för veckan och då hade han en uppsättning liggandes! :tummenupp

jag har ett 180 däck liggande hemma som jag vet att jag inte kommer att använda de... du kan får den för 200:- om du vill ha den.. glömde säga att den e gamal racing däck.. vet inte hur länge den är körd för den fick jag med när jag fick hojen i slutet av förra hojåret... hör av dig om du är intresserad..

EZrideR skrev:
jag har ett 180 däck liggande hemma som jag vet att jag inte kommer att använda de... du kan får den för 200:- om du vill ha den.. glömde säga att den e gamal racing däck.. vet inte hur länge den är körd för den fick jag med när jag fick hojen i slutet av förra hojåret... hör av dig om du är intresserad..
ska inte muggen ha det så tar jag det :tummenupp

Koppen: jag har ett 170 liggandes som jag inte har nån användning för och Marulc kunde inte heller ha det,hör av dej om du är intresserad :tummenupp

EZrideR skrev:

SOOOLD!!!!

Skorpan skrev:
ska inte muggen ha det så tar jag det :tummenupp

Koppen: jag har ett 170 liggandes som jag inte har nån användning för och Marulc kunde inte heller ha det,hör av dej om du är intresserad :tummenupp

170 hade jag behövt. jag har redan beställt ett, men de skadar inte o ha 1 reserv, vad är d för däck? hur mycket vill du ha för den?

Fan... jag har en hoj där corden synns.... ingen som har ett 180/55 - 17 som ligger och skräpar??? Har ev nya 16" däck i diverse storlekar att byta med...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8