Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Passa dig Olhsonn, snart börjar jag kalla dig för Stig H eller nåt annat kränkande#Olsson# skrev:Som Sandstorm är inne på...
Tror inte han heller kan ge ett bergsäkert svar eftersom de kan sitta filindelningsskyltar före rondellen.RoLLER skrev:Jag PM'ar Polisen Chrolo och frågar. Han om någon borde kunna det här på sina 5 fingrar.
sandstream skrev:Snygg efterhandsfabrikation![]()
Du skrev:
Rakt fram i en rondell innebär att man lämnar rondellen.
I en tvåfilig rondell får man också köra rakt fram från vänster fil, inte enbart svänga vänster som du skrev.
Tillhör du dem som fick körkort i början av 1900-talet?![]()
hulkenstrong skrev:Tor du tolka mig fel. Med rakt fram menar jag fortsätta i rondellen.
Jaha, det är du som brukar snurra runt i rondellerna tills polisen kommer?hulkenstrong skrev:Rättning.
Höger fält: Fortsätta i rondellen eller köra ur den.
Vänster fält: Fortsätta i rondellen.
vågen skrev:Vad menar du då med att köra vänster? Parkera i mitten är inte tillåtet![]()
![]()
![]()
sandstream skrev:Passa dig Olhsonn, snart börjar jag kalla dig för Stig H eller nåt annat kränkande![]()
sandstream skrev:Jaha, det är du som brukar snurra runt i rondellerna tills polisen kommer?![]()
![]()
benkar skrev:Rondeller med 2 filer är livsfarliga/suger...![]()
/B
Nej.Paroxyst skrev:Asså tänk såhär: Om SAABen var 3-4 meter bakom med ytterligare bilar bakom honom (SAABen) och du skulle kört höger och sen kört ut ur rondellen. Menar du då verkligen att SAABen ska ge dig företräde och stanna mitt i rondellen för att du skall ut ur rondellen från innersta körfältet?
Ok.Paroxyst skrev:Jag tycker det är solklart fel av RoLLER och enbart fel av RoLLER.
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|