Vem från Malmö?

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Har säkert funnits en tråd som denna för länge sedan, men jag hittar ingen och det kan ju alltid vara bra med en uppdatering. :) Hur många hojåkare har vi här som bor i Malmö/Lund och närliggande områden? Måste ju hålla koll på framtida åkpolare :7peta

Jag bor i hålan!

Kay skrev:
Har säkert funnits en tråd som denna för länge sedan, men jag hittar ingen och det kan ju alltid vara bra med en uppdatering. :) Hur många hojåkare har vi här som bor i Malmö/Lund och närliggande områden? Måste ju hålla koll på framtida åkpolare :7peta

Jag bor i hålan...Trellehåla som vi brukar säga(Trelleborg).
Hänger gärna på ut o gasar då det annars verkar lite trögt med sporthojare här i stan.Massa glidar klubbar finns det dock gott om o är man på det humöret kan man ju glida med dem men är ganska så fruktansvärt tråkigt he he,gissa varför.
Ha det gott! så syns o hörs vi snart,får se det positivt nån mån till så börjar et bli dags o ta fram ögonstenarna igen.
Mvh Peter R1 racer

Kay skrev:

Jag bor i Malmö :)
Men om jag é en så bra åkpolare vet jag inte... :va ska börja övningsköra nu till våren :D

jag e världensbästa åkpolare... :rolleyes:
bor i staffanstorp (mellan lund o malmö)

AleX skrev:
jag e världensbästa åkpolare... :rolleyes:
bor i staffanstorp (mellan lund o malmö)

Kay om du tar med AleX så é det stora risk att han vill åka med trätofflor bakom din hoj :rofl

MBGIRL skrev:
Kay om du tar med AleX så é det stora risk att han vill åka med trätofflor bakom din hoj :rofl

Det är lungt, fränt att dra runt stortorget med en snubbe åkandes me trätofflor bakom :hihi

Aja, men man blir nog några stycken! Jag vet 4 st andra som jag har att åka me också, sen ettpar här... Blir najs :tuttar

Kay skrev:

Jag bor i Veberöd (du har säkert hört talas om denna lilla storstad, hehe :rolleyes:) :D

Känner du för att köra lite längre norr ut, så är vi ett gäng som kör regelbundet.
Bar att hålla koll i RoH delen av forumet.

Du/Ni e välkommna.

Ja hade varit trevligt och ha nån att åka med, har kört denna säsongen ensam.
Dude vem är du? Kommer också från Veberöd ju. :confused:

MBGIRL skrev:

App App... tror inte det (han har köppt sesångs kort hos mig ) :rolleyes:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...