vem försöker han lura

KalleNorton skrev:
jao, det rengör man med. Ha lite sånt i ditt hår så slipper du fettet.


Eller i din flabb så du lär dig att uppföra dig som folk.

Edit: kommer du inte in på dc längre? Ånä va synd, bara 240 timmar kvar då... :finger
 
Last edited:
KalleNorton skrev:
Förlåt, ditt hår är vackert som det är. :pannkyss

EDIT: Mitt internet är lite konstigt... därför funkar DC lite sådär


Säger du bara för att du ska få komma in igen, du kan gott vänta: TimeLeft: 09:23:57:19

Bara att vänta för din del då...
 
Vad jag kommer ihåg från min 125 tid så gick den gammla RG.n ganska så bra. Kanske inte så bra som killen i annonsen skriver men ändå. Det värsta med den var väll väghållningen :skrämd Minst sagt dålig!!!
 
Biifer skrev:
"saxat"
Before 1982 the 125cc capacity class of motorcycle was not particularly popular in the UK, since the machines were too slow to attract in large numbers the younger riders locking for performance, and yet were too large to be attractive to the commuter or non-enthusiast rider. This situation alters radically in 1982 when legislation dictated that all learner motorcyclists purchasing new motorcycles were to be restricted to 9 kW (12.2 bhp). Almost immediately the main four Japanese manufacturers responded with a selection of new models to comply with this new legislation. Yamaha offers the RD125LC and DT125LC models. Both models used single cylinder, water cooled two-stroke engines and were equipped with Yamaha’s Monocross rear suspension. They proved to be very successful and stayed in production until early 1987 and 1988 when they were superseded by the TZR125 and DT125 R models. The DT125 R has been completely redesigned. The main design change to the TZR model was the use of a "deltabox" type frame, constructed in thinwall steel. To complete the sports styling a full fairing is available from Yamaha as an optional extra.
Both the TZR125 and DT125 R employ a specially restricted version of the power valve (YPVS) engine sold in other markets. The power valve is fitted to the engine but is pegged in one position to comply with UK legislation.
Stod 1988 men jag vet många TZR 87? :3freak
 
bebbe skrev:
Vad jag kommer ihåg från min 125 tid så gick den gammla RG.n ganska så bra. Kanske inte så bra som killen i annonsen skriver men ändå. Det värsta med den var väll väghållningen :skrämd Minst sagt dålig!!!
Har aldrig provat en RG.. men det kan mycket väl stämma. Hur tycker du att den är gämförelsevis med NS, TZR mm.. om du nu har provat dom hojarna.
 
philsson skrev:
Har aldrig provat en RG.. men det kan mycket väl stämma. Hur tycker du att den är gämförelsevis med NS, TZR mm.. om du nu har provat dom hojarna.

Tyckte nog att den var relativt pigg i jämnförelse med de hojarna. De hojarna som var markant snabbare var ju den nya RG;n AF1;an även NSR;en kändes piggare vad jag kommer ihåg. Hade själv den nya varianten utav RG och blev faktisk lite snoppen när jag körde den gammla för första gången. Men som sagt chassiet var skrämmande dåligt!!! Har tom för mig att vi gjorde typ acc test mellan de olika hojarna och RG;n hängde med mycket bra upp till typ 80 eller något (kommer inte riktigt ihåg, det var ju ett tag sedan :tungan ). Tror att allt har att göra med att den var löjligt lätt.
 
bebbe skrev:
Tyckte nog att den var relativt pigg i jämnförelse med de hojarna. De hojarna som var markant snabbare var ju den nya RG;n AF1;an även NSR;en kändes piggare vad jag kommer ihåg. Hade själv den nya varianten utav RG och blev faktisk lite snoppen när jag körde den gammla för första gången. Men som sagt chassiet var skrämmande dåligt!!! Har tom för mig att vi gjorde typ acc test mellan de olika hojarna och RG;n hängde med mycket bra upp till typ 80 eller något (kommer inte riktigt ihåg, det var ju ett tag sedan :tungan ). Tror att allt har att göra med att den var löjligt lätt.
Jo lätt är den säkert.. den är ju endå ganska liten..
 
Jag tycker ändå att Runkiz här på forumet har en av dom abnsolut snyggaste 125orna i samma åldersgrupp! Det är en gammal RG!
 
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Back
Top