Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu får du nog läsa på lite...morlock skrev:2075314The PatriX? Som nu har bytt namn... den fegisen.
Hur som haver tejpade han fast ett ragg vid en lyktstolpe med silvertejp... naken var 'na också. Påstås det....
Mer mytoman än tejp-kung dock...
Hittar inte åt tråden och minns lite dåligt..HanneZ skrev:2075315Nu får du nog läsa på lite...

doobidoo skrev:2075329Här nämnes inga namn
Men, det hela började med att en grabb frågade om råd inför sin flickväns födelsedag, han ville göra något speciellt och tog då hjälp av SH och Långa farbron (TM).
Han fixade allt galant, men dagen därpå (?) efter den perfekta födelsedagen, sa han åt henne något i stil med att han skulle tejpa fast henne i en lyktstolpe, dra ner hennes byxor och sätta en lapp på henne med "knulla mig".
Han gick alltså från toppen, till absoluta botten och blev dumpad.
De tre S:en, Sorgligt, sant och skrattretande![]()
![]()

HAHAHAHA vilken sopa, har det hänt på riktigt? å jag som trodde jag va jävligt udda...morlock skrev:2075314The PatriX? Som nu har bytt namn... den fegisen.
Hur som haver tejpade han fast ett ragg vid en lyktstolpe med silvertejp... naken var 'na också. Påstås det....
Mer mytoman än tejp-kung dock...
KarlJohan skrev:2075429Borde vara obligatorisk läsning av den tråden. Helt klart den roligaste på sh om man frågar mig.
Som nån annan sa, gör till sticky!![]()

Johan skrev:2075985En av de absoluta klassikerna som nu lyfts igen. Däri nämns även den klassiska kattråden där nån hade sumpat en katt. Då OT forumet suger i sökfunktion kanske nån har lust att lyfta den med, såg aldrig hur den slutade.
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |