Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Synd att du bor så långt bort mr J.. Annars hade jag nog försökt smyga in en 1670 i garaget.. Mot hedersvärd ersättning, såklart!Nu mekar ju jag med min hoj själv. Men om jag av ngn outgrundlig anledning vart tvungen att lämna bort den så skulle isf bli Jörgen B på Supertwin, eller Nille på MC-Experten eller Patrik på Racerepairs. Men det är ju i Sthlmstrakten det.
/J
Synd att du bor så långt bort mr J.. Annars hade jag nog försökt smyga in en 1670 i garaget.. Mot hedersvärd ersättning, såklart!
Diskuterar just nu alternativet att behålla borr och satsa på högre komp istället.. Härliga "problem", eller hur..Smickrare där
Håller tummarna för att jag får läsa om ditt förestående 1800cc projekt!
/J
Diskuterar just nu alternativet att behålla borr och satsa på högre komp istället.. Härliga "problem", eller hur..
Fortsättning följer..

klart bästa i skåne är Nordbecks mc i tomelilla.
han är ungefär som du beskriver fast inom rimliga krav. jag har testat många kända och stora mc mekaniker men ingen har imponerat på mig såsom denna lilla firma.
Du har skrapat på isberget av alla mc-mekare och kan redan säga att nordbecks är den BÄSTA i skåne? Dem måste jag prova.
Jörgen Karlsson Det här är hans gamla nitro-"HD" /J[/QUOTE skrev:nice,sparar ljudfilen till väckarklockan![]()
nice,sparar ljudfilen till väckarklockan![]()
Tack! Det var ett bra tips! nice,sparar ljudfilen till väckarklockan![]()
nice,sparar ljudfilen till väckarklockan![]()

Här är mer HD-muller för din wakeupcall om du inte hört det innan broder: http://www.youtube.com/watch?v=z47RpJpLjEY
![]()
En seriös verkstad tar hem delarna INNAN hojen lämnas in.
Vanliga servicedetaljer som olja, filter och stift skall ju rimligtvis finnas på hyllan vid inlämningstillfället.
Tyvärr känner jag bara en mekaniker som uppfyller alla mina kriterier.
"Själv är bäste dräng"
Nu vet jag ju inte precis vem som servade min hoj, men MC-Kompaniet i Väring har gjort ett bra jobb hittills. Är ju inte särskilt långt från dig...
Lämnade in hojen skitig och defekt och fick tillbaka den blank som ny och hel och fin. Jag är en kräsen jävel och trots idoget letande efter fel stod inga sådana att finna. Stort plus.
Yes, mycket bra killar! Har fullt förtroende för dessa.nu server ju jag allt själv, men känner killarna på kompaniet väl och kan inte annat än rekommendera dom![]()
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller