Vem är leifi ?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
snabbåka skrev:
2043550dock har jag fått uppleva några "live" Leifiimprovisationer på den tiden det begav sig.

Precis som många andra, med andra ord. Jag har flera kompisar som kan härma Leifi såpass bra att jag säkert skulle kunna tro att det var någon av dem som låg bakom alltihop, om jag inte visste bättre.

Att genom en jämförelse mellan ett "liveframträdande" och en mp3-fil inspelad över en knastrig telefonlinje kunna avgöra att det är samma person, det är grymt bra gjort. :tummenupp

McB skrev:
2043571 Precis som många andra, med andra ord. Jag har flera kompisar som kan härma Leifi såpass bra att jag säkert skulle kunna tro att det var någon av dem som låg bakom alltihop, om jag inte visste bättre.

Ja,men nu vet jag bättre i detta fall.

McB skrev:
Att genom en jämförelse mellan ett "liveframträdande" och en mp3-fil inspelad över en knastrig telefonlinje kunna avgöra att det är samma person, det är grymt bra gjort. :tummenupp

Inte riktigt det som ligger till grund för mitt påstående men men................

Markus skrev:
2043575 Var var det rave?

Ingen aning ?

Tet er jak såm er herr Plomeros, fråka sej vat som helst vettu, jak alltit svara.
Fråka sej tumma krejer, jak spruta met hakelsprackaren i ansicktet, höew höew, fy-fan alltso.

:zigge

Jag vet vem som knackade ihop Leifi's karaoke, känner killen.
men vem han själv skulle va vet jag inte.

Han har ringt min polare och ville köpa en pistol :banana

Ja, på riktigt

Man blir ju så nyfiken ..hassan å alla andra som busringt har man fått veta vilka dom är. Leifi är ju rikskändis ...å dussintalet av kompisarna pratar med leifi-dialekt.

Någon som vet om det finns fler busringningar än de som fanns med i länken en bit upp ?

IronMike skrev:
2045085 Man blir ju så nyfiken ..hassan å alla andra som busringt har man fått veta vilka dom är.

Vad jag kan minnas, så förekommer inga hot eller grova antastningar i någon av Hassan inslagen.

Bara en tanke.

snabbåka skrev:
2045264 Vad jag kan minnas, så förekommer inga hot eller grova antastningar i någon av Hassan inslagen.

Bara en tanke.
Hehe spela roll.. man vill ändå veta =) iaf nånting

Hoppas inte det blir som palme-mordet.. att man aldrig får veta :3freak

snabbåka skrev:
2043550 Jag har träffat karln flertalet gånger och vet mycket väl vem han är.
Men då våra möten ej varit av "vänskapskaraktär" så har jag aldrig lärt känna honom,dock har jag fått uppleva några "live" Leifiimprovisationer på den tiden det begav sig.

Men å andra sidan är jag inte bosatt i Borås,och min största källa är inte mina vänner utan mig själv.

Käkade för många "Hoffmans" igår på ravet eller ?
Menadu Jubileumsmodellen då eller?:)
Annars kanske Miraculix kunde färga för en stund.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!