Vem är kaxigast på sh?

Något Jag har saknat. Vad hände? Fick du barn? Blodtrycksmedicin?

Jag tror att testosteronnivån sjönk såpass att jag inte längre triggas av stupidity. Fast allt som oftast skenar stupiditeten i vissa trådar så jag blir helt kallsvettig och darrig. Jag borde nog i rent terapeutiskt syfte skriva sjukt elaka inlägg lite då och då.

Jag tror att testosteronnivån sjönk såpass att jag inte längre triggas av stupidity. Fast allt som oftast skenar stupiditeten i vissa trådar så jag blir helt kallsvettig och darrig. Jag borde nog i rent terapeutiskt syfte skriva sjukt elaka inlägg lite då och då.

Ja det saknas vekligen någon som kan trycka till pöbeln när stupiditeten tar överhand.

Bring it on Mattias.

Markus = kaxig?
Jag vet inte det, tycker han mest är oförskämd, elak, nedlåtande, provocerande och sysslar med personpåhopp i tid och otid.
Kan inte förstå varför den mannen inte permanentbannats från SH.

Hörru sopa, provocerande är väl samma sak som kaxig? :va

Förresten, hur fan kan jag vara nominerad? Jag e ju inte bara genomsnäll...jag e ju söt oxå.

Smartman
jesus.jpg
Och nu är han bannad igen, förstår inte varför hans trådar inte kan få vara. Är väl ingen som på allvar blir upprörd över hans haranger? :va

Last edited:
Egentligen måste jag säga att jag inte stött på någon riktigt kaxig användare på sporthoj.com :tummenupp

Tackar sacus, tar det som en komplimang. :)

Skillnaden är bara att Money och jag är kaxiga på rätt sätt och håller oss till att inte gå till personangrepp så vi kvalar nog inte in. Dessutom så är vi tjejer och det vet ju alla att kaxiga tjejer inte vinner i längden. Det bevisar oxå att jag och Money inte är ute efter K*K som vissa verkar tro här. Jag har kille så NEJ jag är INTE ute efter nån annan K*K!!! :mad:

:tummenupp Att man är kaxig innebär ju inte att man måste gå till personangrepp, Det finns många andra sätt att vara det på eller? :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman