Vem är kaxigast på sh?

Marcus :fakta

*edit* Tussilago klämmer ur sig sköna saker ibland mé :tummenupp

Last edited:
För det första så är jag lite irriterad över att mitt inlägg togs bort eftersom det var helt och hållet relevant för tråden. Mängden inlägg som blev borttagna efter det stödjer bara min tes att det så gott som bara är Duckie som inte är här för att leta kuk.

Ta bort lite fler inlägg. Forumet blir grymt underhållande och sammanhängande.

Kanske kan vi börja göra så att moderatorn hittar på inläggen åt oss istället. På det sättet är vi garanterade att allt går korrekt till.

Lite glad i hatten?
Är du medveten om att du svarar på ditt eget inlägg:D

Nej jag var helt nykter... tyvärr. Jag hade tänkt skriva tillägget som en "Ändra inlägg" men tryckte på "svara"-knappen istället. Så då fick det stå kvar, annars hade jag fått börja ta bort inlägg.

Nej jag var helt nykter... tyvärr. Jag hade tänkt skriva tillägget som en "Ändra inlägg" men tryckte på "svara"-knappen istället. Så då fick det stå kvar, annars hade jag fått börja ta bort inlägg.
Inget att skämmas för, funnits många stora män som ansett att endast deras egna ord varit värda att citera. Vissa romerska kejsare tex. :tungan

:va Det måste väl ändå vara Money eller pippiT som är kaxigast. :fakta

Tackar sacus, tar det som en komplimang. :)

Skillnaden är bara att Money och jag är kaxiga på rätt sätt och håller oss till att inte gå till personangrepp så vi kvalar nog inte in. Dessutom så är vi tjejer och det vet ju alla att kaxiga tjejer inte vinner i längden. Det bevisar oxå att jag och Money inte är ute efter K*K som vissa verkar tro här. Jag har kille så NEJ jag är INTE ute efter nån annan K*K!!! :mad:

finns ju 3 garage i hela beståndet så haaaaallå. vem e det som giddrar.
Hade jag inte haft en skurkvast med rosmarin och diego cola så skulle jag fan ta en fiesta, men icke det ska diskuteras om national cycklar med antilop sadlar.
Inte för att jag bryr mig men vem fan är Fredrik fallafel och Tyko tarmvred.

Visdoms ord: chansa inte, feta fru

:rofl r1man for president!

Det är uppenbart att ni historielösa n00bs inte varit här länge nog för att läsa mina inlägg när jag fortfarande orkade vara dryg/rolig. INGEN kommer i närheten. Såerebara. :finger :finger :FU

Det är uppenbart att ni historielösa n00bs inte varit här länge nog för att läsa mina inlägg när jag fortfarande orkade vara dryg/rolig. INGEN kommer i närheten. Såerebara. :finger :finger :FU

Vems är felet, våra historielösa n00bs eller ditt som inte lever upp till din sk. image? Varför har du tappat motivationen att vara dryg/rolig? Upp till bevis :kiss

Något Jag har saknat. Vad hände? Fick du barn? Blodtrycksmedicin?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman