KaliZ skrev:Nej det är hopplöst! Har snart kört 20 mil o letat...det var nog bara en älva som skulle locka mig i fördärvet...eller ngt.![]()
/KaliZ
Hadde tjejen mörkt hår?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KaliZ skrev:Nej det är hopplöst! Har snart kört 20 mil o letat...det var nog bara en älva som skulle locka mig i fördärvet...eller ngt.![]()
/KaliZ
Nicke_K skrev:Hadde tjejen mörkt hår?
skönt att få skriva av sig lite iaf. Tack grabbar!KaliZ skrev:Nej hon var vackert sommarblond. Nog tjatat om detta ska till Halmstad igen nästa vecka...sedan lär man juh knappast träffa henne igen...skönt att få skriva av sig lite iaf. Tack grabbar!
/KaliZ

MHK skrev:Gött då kan jag ta henne!![]()
KaliZ skrev:Hmmm! Skulle bara våga!
Har du hittat "getaryggen" ännu??? Körde där idag....va guuut!!
/KaliZ
MHK skrev:Jo vet vilken väg du menar men har inte åkt den... Ska byta däck först... där inne på väven efter dagens övningar
KaliZ skrev:När du ändå är där o åker så svänger du till höger i Hyggestorp och kör mot hörda. Väl i hörda tar du åt rydaholm och drar ner rullen ordentligt...den vägen e kul den mä...![]()
PS...ingen som kan fixa en blond sån hära??![]()
/KaliZ
KaliZ skrev:När du ändå är där o åker så svänger du till höger i Hyggestorp och kör mot hörda. Väl i hörda tar du åt rydaholm och drar ner rullen ordentligt...den vägen e kul den mä...![]()
PS...ingen som kan fixa en blond sån hära??![]()
/KaliZ
Therudeboy skrev:Jag kan ordna dig många "plastluder" runt om trakterna![]()
fast blond... såklart MHK skrev:Men dom säger att man inte ska ta den vägen nu på våren, mycket traktorer med som kör ut skit samt mycket grus....
Tror nog jag har kört en vägen en gång. Åkte till bolmsö en gång åkte i en skogs ale m.m. Vet att jag svängde efter bor...
KaliZ skrev:Ja jo det är sant...åkte den vägen idag...o lite skit och bakhjulssläpp i kurvorna får man räkna med...nu iaf. Men det blir bättre om ngr veckor!![]()
Se upp för rådjuren bara...var fem stycken som skenade över vägen på den sträckan...![]()
/KaliZ

Låter farligt ju...rougie skrev:Kolla mindre på rådjur och mer efter tjejen!![]()
sepahewe skrev:Jo, för att prata med henne direkt när han äntligen har stött på henne igen vore..... otekniskt??![]()
Japp. Otekniska män är tämligen svala på marknaden.McB skrev:Tyst med sig, herr död-guppy-i-toaletten.

|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |