Vem är flikkan på en fet Suzuki i Värnamo?

Nicke_K skrev:
Hadde tjejen mörkt hår?

Nej hon var vackert sommarblond. Nog tjatat om detta ska till Halmstad igen nästa vecka...sedan lär man juh knappast träffa henne igen... :huvet skönt att få skriva av sig lite iaf. Tack grabbar!

/KaliZ

KaliZ skrev:
Nej hon var vackert sommarblond. Nog tjatat om detta ska till Halmstad igen nästa vecka...sedan lär man juh knappast träffa henne igen... :huvet skönt att få skriva av sig lite iaf. Tack grabbar!

/KaliZ

Gött då kan jag ta henne! :Bugar

KaliZ skrev:
Hmmm! Skulle bara våga!

Har du hittat "getaryggen" ännu??? Körde där idag....va guuut!!

/KaliZ

Jo vet vilken väg du menar men har inte åkt den... Ska byta däck först... där inne på väven efter dagens övningar

MHK skrev:
Jo vet vilken väg du menar men har inte åkt den... Ska byta däck först... där inne på väven efter dagens övningar

När du ändå är där o åker så svänger du till höger i Hyggestorp och kör mot hörda. Väl i hörda tar du åt rydaholm och drar ner rullen ordentligt...den vägen e kul den mä... :banana

PS...ingen som kan fixa en blond sån hära?? :tuttar

/KaliZ

KaliZ skrev:
När du ändå är där o åker så svänger du till höger i Hyggestorp och kör mot hörda. Väl i hörda tar du åt rydaholm och drar ner rullen ordentligt...den vägen e kul den mä... :banana

/KaliZ

Jag kan ordna dig många "plastluder" runt om trakterna :D

KaliZ skrev:

/KaliZ

Men dom säger att man inte ska ta den vägen nu på våren, mycket traktorer med som kör ut skit samt mycket grus....

Tror nog jag har kört en vägen en gång. Åkte till bolmsö en gång åkte i en skogs ale m.m. Vet att jag svängde efter bor...

Therudeboy skrev:
Jag kan ordna dig många "plastluder" runt om trakterna :D

Hahha! Det var inte så jag menade...det var juh rena straffsparken som jag lade upp det...o du tog chansen! Jag syftade på en blond animerad gumma som denna :tuttar fast blond... såklart :D

/KaliZ

MHK skrev:
Men dom säger att man inte ska ta den vägen nu på våren, mycket traktorer med som kör ut skit samt mycket grus....

Tror nog jag har kört en vägen en gång. Åkte till bolmsö en gång åkte i en skogs ale m.m. Vet att jag svängde efter bor...

Ja jo det är sant...åkte den vägen idag...o lite skit och bakhjulssläpp i kurvorna får man räkna med...nu iaf. Men det blir bättre om ngr veckor! :tummenupp

Se upp för rådjuren bara...var fem stycken som skenade över vägen på den sträckan... :gnissla

/KaliZ

KaliZ skrev:
Ja jo det är sant...åkte den vägen idag...o lite skit och bakhjulssläpp i kurvorna får man räkna med...nu iaf. Men det blir bättre om ngr veckor! :tummenupp

Se upp för rådjuren bara...var fem stycken som skenade över vägen på den sträckan... :gnissla

/KaliZ

Kolla mindre på rådjur och mer efter tjejen! :fakta

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back