Vem är flikkan på en fet Suzuki i Värnamo?

KaliZ skrev:
Tjolaba!

Var i värnamo idag och gled runt lite. Ser på långt håll en fet suzuki vet inte vilken modell, men det var max 1-2 år gammal skulle jag tippa på...lite v-format bromsljus bak. Tänker inte mera på det...får sedan se knutten som kommer ut tíll den...och det är ingen knutte...utan en knutte-lisa...som såg väldigt trevlig ut. Underbart med flikkor som åker båge.

Undrar om det är någon här inne på forumet som känner på sig att hon var ute o gled idag runt 12-tiden...med guldiga armbågsskydd om det nu inte var vingarna på denna vackra ängel jag såg :confused:

Hur som helst så såg du ensam ut...du kanske vill ut och glida lite nån gång? :hej

/Kaliz

Var stod hojen?

MHK skrev:
Var stod hojen?

Utanför pelikanen...eller vad sjutton det heter...har sett den köra på "geta-ryggarna" också...om du är bekant med den underbara mc-sträckan.

...Nåja har sovit lite nu...och har klättrat ner ifrån mitt moln...ny dag idag..men det var kul så länge det varade...man flyger väl upp molnet igen nästa gång man ser henne... :rolleyes:

/KaliZ

"Följetongen: Mysteriet om den fina tjejen på den fräsiga hojen fortsätter i nästa program"

KaliZ skrev:
Utanför pelikanen...eller vad sjutton det heter...har sett den köra på "geta-ryggarna" också...om du är bekant med den underbara mc-sträckan.

...Nåja har sovit lite nu...och har klättrat ner ifrån mitt moln...ny dag idag..men det var kul så länge det varade...man flyger väl upp molnet igen nästa gång man ser henne... :rolleyes:

/KaliZ

Pelikan stämmer bra... Men "geta-ryggarna" får du förklara närmare...

Ska hålla ögonen öppna :fyllisar

KaliZ skrev:
Tjolaba!

Var i värnamo idag och gled runt lite. Ser på långt håll en fet suzuki vet inte vilken modell, men det var max 1-2 år gammal skulle jag tippa på...lite v-format bromsljus bak. Tänker inte mera på det...får sedan se knutten som kommer ut tíll den...och det är ingen knutte...utan en knutte-lisa...som såg väldigt trevlig ut. Underbart med flikkor som åker båge.

Undrar om det är någon här inne på forumet som känner på sig att hon var ute o gled idag runt 12-tiden...med guldiga armbågsskydd om det nu inte var vingarna på denna vackra ängel jag såg :confused:

Hur som helst så såg du ensam ut...du kanske vill ut och glida lite nån gång? :hej

/Kaliz
Nästa gång det e fint väder så åk ut och ströga tills du hittar henne, då kollar du regnummret. Sedan tar du upp telefonen, väljer typ "nytt meddelande" och skriver in regnummret och skickar det till 71456. Då får du namn och adress på ägarinnan. Om du har otur så står bågen på hennes farmor, pojkvän eller annan anhörig men det får du reda på tids nog. Sedan så ringer du 118118 och frågar om hennes nummer och sedan så ringer och och frågar henne vem det e, hon vet säkert mer än oss på sporthoj om det ;). Svarar Tant agda eller Biffige Benny som hennes kille heter så får du fråga dig fram...

mr_rockster skrev:
Nästa gång det e fint väder så åk ut och ströga tills du hittar henne, då kollar du regnummret. Sedan tar du upp telefonen, väljer typ "nytt meddelande" och skriver in regnummret och skickar det till 71456. Då får du namn och adress på ägarinnan. Om du har otur så står bågen på hennes farmor, pojkvän eller annan anhörig men det får du reda på tids nog. Sedan så ringer du 118118 och frågar om hennes nummer och sedan så ringer och och frågar henne vem det e, hon vet säkert mer än oss på sporthoj om det ;). Svarar Tant agda eller Biffige Benny som hennes kille heter så får du fråga dig fram...

Damn...been there done that låter det som :lol :tummenupp

Bifogat

• Älsklingen och jag ;).JPG
    Älsklingen och jag ;).JPG
    14.7 KB · Visningar: 62
mr_rockster skrev:
Stalker, ehrrmmm...

BTW, GRYMT!!!!

Det är helt otrligt lätt att få rätt på folk, bara man vet lite fakta =)

:hej

mr_rockster skrev:

Jo, för att prata med henne direkt när han äntligen har stött på henne igen vore..... otekniskt?? :D

mr_rockster skrev:

...JA! det var en bra idé!!!...Det låter inte alls farligt psyko! :tungan Väljer nog att flukta efter bågen..sedan kan man glida upp lite fint bredvid...och fråga om hon ska med en sväng...JAG KÖR :tummenupp

...men så är det väl som med alla andra pumor 99 fall av 100 så e de upptagna.

För att svara på var getaryggarna ligger så...kör från värnamo -> bor ...och på andra sidan bor står det en skylt in till höger "Hyggestorp" ..sväng in emot Hyggestorp och kör bara rakt fram och håll dig till asfalterade vägar...så kommer du ut i rydaholm...men du får köra på världens underbaraste mc-väg på vägen dit! Hittar du inte så får jag förklara igen...men denna vägen är ett MÅSTE...går nog 20 hojar om dagen på den.

...nu tillbaka till ämnet...Varför ska man vara så svag för kvinnor eg?...helt hopplöst man blir som såld...sedan så e hjärnan förstörd för ett bra tag framöver. :huvet

/KaliZ

Firefly skrev:
Hur går det för dig? Har du hittat henne ännu?

Nej det är hopplöst! Har snart kört 20 mil o letat...det var nog bara en älva som skulle locka mig i fördärvet...eller ngt. :(

/KaliZ

KaliZ skrev:
Nej det är hopplöst! Har snart kört 20 mil o letat...det var nog bara en älva som skulle locka mig i fördärvet...eller ngt. :(

/KaliZ

Äh var glad du har ju hitta din kvinna nu gäller det bara att fånga henne. :tummenupp
Som vi brukar säga när det gäller sådan här -Friskt vågat dubbelt så mycket förnedrad.
Ge inte upp,på henne nästa gång du ser henne stoppsladda in framför och ropa ÄLSKLING :D

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back