Vem är du i trafiken?

vad fan var det för jävla test....
jag är yrkesförare och svarade på alla frågorna hur korrekt som helst.
jag fick 131 poäng av 300 möjliga och blev klassad som en fartdåre.
ja,jag svarade som yrkesförare och inte som mc förare.:D

Jag är en fartdåre... Fast egentligen en ganska hänsynsfull och säker sådan, men det framgick inte av testet :D

hahhaa fick samma svar. "Finns du på riktigt? Du är en otroligt laglydig och lugn förare" Spännande, folk säger ja kör som en biltjuv så d stämmer nog inte riktigt. :D:D:D

"Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker."

Haha, lång tid i så fall. Haft körkort i 30 år och aldrig varit av med det.:lol Än.

Du fick 151 rätt av 300 möjliga

Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker.

--

Sjukt dåliga svarsalternativ dock

Jag fick 191 rät av 300...

"Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker."

Vad ska man säga...?

Då är det som jag alltid sagt yrkesförare är farligast.

vad fan var det för jävla test....
jag är yrkesförare och svarade på alla frågorna hur korrekt som helst.
jag fick 131 poäng av 300 möjliga och blev klassad som en fartdåre.
ja,jag svarade som yrkesförare och inte som mc förare.:D

Jag är en fartdåre. Stämmer dock inte. Svarade rätt på alla frågot utom möjligtvis två st.

Den ena var vilken den vanligaste meningen var. Det är nån form av svordomar.

Den andra var vad som gör mig glad i trafiken. Det är väl att köra fort isf eftersom det är roligt. Brukar dock inte göra det så ofta, åtminstone inte när jag kör bil. Glad är ett alldeles för starkt ord för att använda till nåt av dom andra alternativen.

Nog är det ju behagligt om trafiken flyter på bra men det är ju inte så att man sitter och pumpar näven i luften och skriker glädjetjut. "YEEEEHAAAAAWW!! Kom igen nu, gubbar, nu cruisar vi! Kolla killen som har koll på väjningsplikten där framme. Du alltså, high five! Röda mercan, akta tresekundersregeln nu! Kom igen.. ett, två, tre... JAAAA!! SÅ JÄVLA VÄRT!!"

Nog är det ju behagligt om trafiken flyter på bra men det är ju inte så att man sitter och pumpar näven i luften och skriker glädjetjut. "YEEEEHAAAAAWW!! Kom igen nu, gubbar, nu cruisar vi! Kolla killen som har koll på väjningsplikten där framme. Du alltså, high five! Röda mercan, akta tresekundersregeln nu! Kom igen.. ett, två, tre... JAAAA!! SÅ JÄVLA VÄRT!!"

:Bugar :D :tummenupp

Eh, jag fick 120, och Finns du på riktigt? Du är en otroligt laglydig och lugn förare. Om man är fartdåre med högre poäng än så, hur fan funkar då skalan, och hur är man med 300 poäng? Som Mattias Flink, fast med bil istället? :va

"Du fick 102 rätt av 300 möjliga

Finns du på riktigt? Du är en otroligt laglydig och lugn förare."

Jo detta testet va ju riktigt givande. :)

JAHA.. så ska jag sakta ner och kolla in vart enda jävla träd då för att klassas som fikus och stoppa upp trafik eller...:va

Du fick 122 rätt av 300 möjliga

Finns du på riktigt? Du är en otroligt laglydig och lugn förare.

Ändå svarade jag alternativ 3 på sista frågan, "fort fort fort" =)

Man ska komma så nära 0 rätt som möjligt verkar det som.... Hur fan det går ihop fattar jag dock inte... :va

Frågan hur man resonerar vid rödljus har ju underbara alternativ...

"Jag stannar vid rödljus oavsett vilken färg det har"... Var det inte konstaterat att det var ett rödljus? :va

Du fick 120 rätt av 300 möjliga

Finns du på riktigt? Du är en otroligt laglydig och lugn förare.

skit dåligt test...
Skulle varit fler alternativ på nästan samtliga frågor...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg