Vem är du i trafiken?

Du fick 271 rätt av 300 möjliga

Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker.

Kassa alternativ... Svarade "fel" på två frågor, ty jag svär vanligtvis bakom ratten och jag svär ofta över andra trafikanters misstag (fast vevar sällan ner rutan). Fick då 136 poäng av 300 är är en fartdåre utan hänsyn vars körkort snart kommer ryka.

Test 1
Du fick 48 rätt av 300 möjliga
Du är en söndagsförare med råge. Tänk på att inte stoppa upp trafiken för andra och följa reglerna.

Test 2
Du fick 271 rätt av 300 möjliga
Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker.

171 av 300

Om man redan har blivit av med körkortet en gång då, betyder det här att det kommer att ryka igen då? :va

Testar lite olik svarsalternativ. Har som lägst fått 39.
Du är en söndagsförare med råge. Tänk på att inte stoppa upp trafiken för andra och följa reglerna.

Som mest har det blivit 271, med samma kommentar som överst. Valde man alternativen för laglydige Lasse så blev det 100p och kommentaren:
Finns du på riktigt? Du är en otroligt laglydig och lugn förare.

"Du fick 131 rätt av 300 möjliga
Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker."

Ändå tycker folk jag kör som någons farmor :va

Du fick 191 rätt av 300 möjliga

Tydligen så är det viktigare att kolla på träd och hus än på vägen? :va

Du fick 300 rätt av 300 möjliga

Då var jag den första som prickade in alla rätt då? :D Gäller att svara sista alternativet i alla frågor...

Svarade på 1:a alternativet i alla frågor.

Du fick 10 rätt av 300 möjliga

"Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker."
Intressant att de drar en parallell mellan att köra fort och att inte visa respekt för andra. I mitt tycke så är just respekt för andra i trafiken nyckeln och jag svarade det i alla frågor där respekt för andra fanns med. Men jag skrev att jag gasar när det håller på att slå om till rött och att jag gärna tar mig fram i bilköer genom att byta filer och på så vis utnyttja bästa läge. Det tycker iallafall inte jag är så farligt eftersom jag släpper fram gångare och alltid annars försöker köra så att även andra människor ska komma fram så smidigt som möjligt. Skitundersökning :)

Expressen skrev:
Hur agerar du om någon annan gör ett misstag i trafiken?
Jag brukar inte märka sånt, jag har fullt upp med att köra själv.
Jag tar det lungt och saktar in för att kolla om min hjälp behövs.
Jag vevar ner rutan och skriker svärord till personen i fråga.

Veva ner rutan? Jag har för fan elhissar! :mad:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...