Vem är det ultimata BAD ASSET?

Vem är det ultimata BAD ASSET?

• Antal röstningar
    0
peteR1000 skrev:
2359651 är det i Red Scorpion Dolphan dundrar in på en liten bar och slår ner folk och sjunger ryska nationalsången eller nåt sånt??? Det är fanimej bad-ass :D
han får ju lätt min vote!

jajamen, glöm inte att han får minst 5 stenhårda slag i magen av en annan biff utan att röra en min :D

Annars är Clitan en given kanditat (:huvet ), glömmer aldrig när han åker upp i brandstegen och knockar den självmordsbenägna som tänkte hoppa från ett tak :yoparty

Fortfarande ingen som vågar ge sig på att försvara sitt val av Chuckan? :va

Clintan!!! :cool:
Heartbreak Ridge har jag sett typ en miljon gånger.

Fel fel fel!
Ni nämner bara morsgrisar med en yta! :lol

Det ultimata bad-ass'et alla kategorier är prisjägaren på hoj i "Raising Arizona"

Äh, muskelberg är väl inget som imponerar. Mitt favvo-badass är nog Al Pacino i nån fräck Maffia/Gangster roll alá Tony Montana.

"Say hello to my little friend" :ätapiller :kulspruta

Stallone som Rambo!
Vem annars skulle stå med sin Överste mot en hel armé, ladda om vapnet och säga: "Fuck'em!"
Stöddigare än så kan ingen vara men Arnold kommer in på en stark andraplats :fakta

nu får det fan vara nog; hur FAN kan Chuckan ha fler röster än Arnie? :va Eftersom ingen av de 17 som röstat "fel" kan motivera måste det bero på att de blivit indoktrinerade av den där hemsidan...

Denna killen e min favvo bad-ass . helt underbar i lockstock

Bifogat

• lockstock.jpg
    lockstock.jpg
    15.1 KB · Visningar: 130
Röstade på Arnold som är klart bäst av nämnda alternativ, men måste tillägga att jag tycker definitivt Wesley Snipes är värd en plats högre upp på listan -glöm inte rollen i Demolition Man tex!
Hur någon kan tycka fån-Chuckie är tuff har jag svårt att förstå...
Saknar dock Jean Reno som är en av mina favoriter... (Nikita, Léon...)
:cool:

Chuck Norris, han är så bad-ass att han blev av med oskulden före sin farsa. Dessutom ökade rundsparksrelaterade dödsfall med 70000% efter hans födsel.

Automan99 skrev:
2360526 Denna killen e min favvo bad-ass . helt underbar i lockstock
Han är ännu bättre i Snatch! :yoparty

Jason Staham är annars rätt hård, speciellt som "The Monk" i Mean Machines.. :hihi

stoffer skrev:
2360968 Chuck Norris, han är så bad-ass att han blev av med oskulden före sin farsa. Dessutom ökade rundsparksrelaterade dödsfall med 70000% efter hans födsel.

taget från sajten :fakta

Fortfarande ingen som vågar argumentera för Chuckan utan att använda sig av dessa "fakta"?

mini-knutten skrev:
2361035 taget från sajten :fakta

Fortfarande ingen som vågar argumentera för Chuckan utan att använda sig av dessa "fakta"?
Det är ju dessa fakta som gör honom hård, kuppo. (yep, personangrepp :banana )

stoffer skrev:
2361066 Det är ju dessa fakta som gör honom hård, kuppo. (yep, personangrepp :banana )

så det enda som gör Chuckan BAD ASS är några roliga fakta som ursprungligen handlade om Vin Diesel (ja det stämmer, står undangömt någonstans på sajten)?

Lilla Chuck har måhända världes kanske ballaste roundkicks, men han har inte en chans mot någon annan på listan :arsele

Var ett tag sen jag såg filmen, men visst får Chuckan RÅSPÖ av Bruce Lee i någon gammal skitfilm?

morlock skrev:

Säg att han gick vidare! Han var ju PRECIS som Chuckan! :rofl

Last edited:
Chuck i Walker, texas ranger... en riktig bad ass! hemsida vetefaan??

vi hade ett addon i wow för bra länge sen som spammade påståenden om chuck däremot.. tex: Chuck Norris never sleeps, he waits osv.

men jag började få upp ögona för honom på riktigt när Conan körde med den där spaken ni vet.....:va

Definiera ett sk "badass"..!?
För många här verkar ett badass vara en stor musklig snubbe som kläcker några dåliga lines på bruten engelska samtidigt som han avrättar x antal med en kulspruta.:va

Ett badass för mig är mer som en snubbe som skiter i det mesta och saknar allt vad moral innebär. Går sin egen väg och bryr sig inte om regler osv. Alternativt är en laglydig medborgare som inte har några problem med att tänja på gränserna när det krävs. Alternativt för egen vinnings skull..

Muskler har således inget med saken att göra. :fakta

Jag kan tycka Arne är cool, men av andra skäl. Han är inget badass för mig. De roller han har i filmer är oftast mer av "dödsmaskinskaraktär"...

Ska man rösta på personerna i pollen borde frågan skrivas om till något i stil "med värsta dödsmaskinen" eller liknande. Min åsikt!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman