Vem är det ultimata BAD ASSET?

Vem är det ultimata BAD ASSET?

• Antal röstningar
    0
Förstår inte hur dolph kan ligga trea? Han är ju enligt mig solklar etta.

edit:

Sen kan man ju fråga sig vad bruce lee och Wesley snipes gör på listan som INTE Steven Segal är med på? Gör om gör rätt!

Hur kan så många ha så fel?
Ni borde väl kunna räkna ut att om man inte är ren ondska så kan man aldrig bli ett Bad Ass!
Här kommer den självklare vinnaren: Ganondorf! :tummenupp

ganondorf-4193.jpg

akerstrom skrev:
2360240 Äh, muskelberg är väl inget som imponerar. Mitt favvo-badass är nog Al Pacino i nån fräck Maffia/Gangster roll alá Tony Montana.

"Say hello to my little friend" :ätapiller :kulspruta

Håller med till 100%.. Jag kan se mig honom sitta i sin stora fotölj snortandes cola ur en jättehög pulver likt en mindre bergstopp. Varpå alla dom andra "bad boysen" (Chuck, Arnie, Dolphan osv) kliver in... och han lyfter inte ens ett ögonbryn, utan bara blåser dom av kartan med sin ak4... splatta..splatta...

Det är bad-ass om något...

Reb0

Zayn skrev:
2361999 Hur kan så många ha så fel?
Ni borde väl kunna räkna ut att om man inte är ren ondska så kan man aldrig bli ett Bad Ass!
Här kommer den självklare vinnaren: Ganondorf! :tummenupp

Du hänger i fel forum kompis.. Här räknas bara verkligheten..

Reb0

Last edited:
steven segal - alla runtomkring honom spottar tänder och han har en liten fyrkantig solbränna runt ögonen, grovkorniga oneliners som "all you see is a glimmer, then youre dead" - stabilt som fan!
att slåss med vässade kredikort och strumpor med biljardbollar i är inte heller fy skam på mcguyver mätaren :tummenupp
sen har han ju gängat erika eleniak i nån av sina rullar och hon spelade stor roll i min.. eeh.. "sexuella utveckling" för nåt decennie sedan :tungan

Last edited:
Det fick bli Chuck Norris för mig. Han är ju den ända på den här listan som är på riktigt :)

Som många andra redan har frågat, hur kan du göra en sån här poll utan Steven Segal och Clintan? och vem fan är Wesley Snipes...?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman