Velox Mc Sundsvall

Vet inte om jag ska åka dit Fre eller Lör,vilka ska tälta och vilka ska bara in å hänga armkrok på da´n? Skulle va bra att veta så kan vi slänga ihop tälten tesammans...

Vet inte om jag ska åka dit Fre eller Lör,vilka ska tälta och vilka ska bara in å hänga armkrok på da´n? Skulle va bra att veta så kan vi slänga ihop tälten tesammans...

Jag avr där i torsdags å kikade på entusiasterna som förkrökade. Vilka hjältar. ujujuj.. Det var som att gå på Zoo!
Eftersom en annan jobbar nätter i helgen så blir det iaf dagtid för mig. Hörs av mig imöra om jag drar dit. Göra följe?

Motard

Tja! ingen som åker motard i sundsvall, timrå trakten?

Har en 525 som jag försöker skrämma grannarna med så gott jag kan:D

Nu har man lyckats missa deltaträffen också :mad: , och sista semesterveckan är man inne på... :gnissla Ca 300 mil hittils i år , lite för lite men ändå rätt bra med tanke på att man endast kör varannan vecka (har barnen varannan vecka).
Hur länge kör veloxgänget ? September ut innan man ställer av ?

Last edited:
Det fanns vissa andra som missade Deltaträffen också även fast dom var där:fyllisar :trött :trött :hoppskrat

Tja! Daxs för party:dricka! Tänkte börja dagen med lite gocart nere i Hudik Sedan fortsätta med mer lekar och bad i tunnan hemma hos Ekan. Surströmming, kräftor eller grillat med passande dryck. Hade tänkt att detta skulle ske den 23/8. Passar det? Och du Ekan...går det bra för dig också?

Tja! Daxs för party:dricka! Tänkte börja dagen med lite gocart nere i Hudik Sedan fortsätta med mer lekar och bad i tunnan hemma hos Ekan. Surströmming, kräftor eller grillat med passande dryck. Hade tänkt att detta skulle ske den 23/8. Passar det? Och du Ekan...går det bra för dig också?

Passar ju mej alldeles perfa de..precis den helgen är jag tävlingsledig..:tummenupp... men om inte Ekan är hemma så gör de ju ingenting...vi vet ju vart han bor o vart allt finns så vi kan ju klara oss själva :D

Kanon:tummenupp Baljan är full när ni kommer o jag när ni går.

Nu har jag bokat gokarten den 23/8 kl 13.00
Dem kom ihåg oss från ifjol och ser fram emot att få se oss igen!
Mer info om dagen och kvällen kommer senare.

Vi kan väl göra en anmälningslista o kolla intresset. Skriv upp er så vi ser hur många som är på.:tummenupp

1 Red Hawk (Regerande klubbmästare) :D

1 Red Hawk (Regerande klubbmästare)
2. Ekan på plastraket ist för passat.
3. Phoenix69
4. Broms Olga

1 Red Hawk (Regerande klubbmästare)
2. Ekan på plastraket ist för passat.
3. Phoenix69
4. Broms Olga
5. Effsätaett (Beginner)

1. Red Hawk (Regerande klubbmästare)
2. Ekan (plastraket ist för passat)